Gå til innhold

Skiltlys og Parklys som kødder A4 b7


Terjeo

Recommended Posts

Noen som har noe peiling på Lys på audi her?

De er ekstremt sære med motstand på pærevarslinga, i hvertfall så jeg skulle bytte skiltlysa igjen. Hadde også varsling på ene parklyset så bytta det i samme slengen.

Parklyset lyste noen min så gikk det til hælvette. Den ene av de fungerte nesten ikke i det hele tatt, det bare blinka litt så ble det svart.

Det samme skjedde med det andre etter noen min, så satt i de (det) som sto der fra før så da var det greit igjen.

Ok sikkert fabrikkfeil.

Men så kom problemene.

Det sa*** skiltlyset.

Fikk det ene til å lyse, men ikke det andre.

Satt tilbake sånn det sto (var LED det også, men feil motstand så hadde pærevarsling) Da lyste også bare det ene lyset.

Stakk så til statoil og kjøpte vanlige halogen pærer, samme da. Bare det ene lyser.

Har jo selvfølgelig ikke multimeter liggende her, kan ikke være sikring da det andre lyser.

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe peiling på Lys på audi her?

De er ekstremt sære med motstand på pærevarslinga, i hvertfall så jeg skulle bytte skiltlysa igjen. Hadde også varsling på ene parklyset så bytta det i samme slengen.

Parklyset lyste noen min så gikk det til hælvette. Den ene av de fungerte nesten ikke i det hele tatt, det bare blinka litt så ble det svart.

Det samme skjedde med det andre etter noen min, så satt i de (det) som sto der fra før så da var det greit igjen.

Ok sikkert fabrikkfeil.

Men så kom problemene.

Det sa*** skiltlyset.

Fikk det ene til å lyse, men ikke det andre.

Satt tilbake sånn det sto (var LED det også, men feil motstand så hadde pærevarsling) Da lyste også bare det ene lyset.

Stakk så til statoil og kjøpte vanlige halogen pærer, samme da. Bare det ene lyser.

Har jo selvfølgelig ikke multimeter liggende her, kan ikke være sikring da det andre lyser.

Noen som har noen ideer?

Ta av batteripolen så du får nullstillt så er det nok i orden igjen. Når det gjelder led kan du prøve led med canbus fra dybvik trading, de fungerer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg kjøre ned på labben på skolen og låne en skiftenøkkel :)

Lysa er forresten fra Megalys, og alt som kom i posten var noe annet enn det jeg bestilte..

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble liv i parklysa, men ikke skiltlysa.

Det var merkelig. Vært borti dette før etter at det bke prøvd litt forskjellige pærer. Satt tilbake til halogen i skiltlysene og koble fra minus polen i noen minutter sa var alt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...