Gå til innhold

Ekstriør shine, a4 avant. Tønsberg område.


2an

Recommended Posts

Hei! er helt ny her og har brukt par dager på å beundre så mange flinke folk som driver med detaling her i Norge..

Har nylig gått til anskaffelse av en a4 avant b7, sort.

Jeg er ute etter en utvendig shine (lakkrens, polering osv) av bilen og tar veldig gjerne imot tilbud/prisoverslag fra folk i vestfold område. Da jeg ikke har maskin eller kunnskap nok til å gjøre dette føler jeg.

Bilen bærer preg av swirls her og der og vaskemerker. forrig eier sa den var polert opp men jeg synes det var gjort en dårlig jobb. men ikke noe spesielt voldtatt lakk i mine øyne

er også noe korrigerings jobb på lasterampe delen ut av bagasjerom jeg gjerne skulle ha fjerna. små riper her og der.

håper på positive svar.

mvh T.D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Johnsen`s  Autospa

Hei! er helt ny her og har brukt par dager på å beundre så mange flinke folk som driver med detaling her i Norge..

Har nylig gått til anskaffelse av en a4 avant b7, sort.

Jeg er ute etter en utvendig shine (lakkrens, polering osv) av bilen og tar veldig gjerne imot tilbud/prisoverslag fra folk i vestfold område. Da jeg ikke har maskin eller kunnskap nok til å gjøre dette føler jeg.

Bilen bærer preg av swirls her og der og vaskemerker. forrig eier sa den var polert opp men jeg synes det var gjort en dårlig jobb. men ikke noe spesielt voldtatt lakk i mine øyne

er også noe korrigerings jobb på lasterampe delen ut av bagasjerom jeg gjerne skulle ha fjerna. små riper her og der.

håper på positive svar.

mvh T.D.

løste det seg? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...