Gå til innhold

Toyota auris kjapp shine


garrett_T4

Recommended Posts

garrett_T4

I disse kalde vinterdager har jeg tatt på meg å ta en billig jobb på en auris, har enda ikke sett den, så jeg skal hente den nå hvert øyeblikk, så det blir fyring med gassovn i garasjen i dag tror jeg, så får vi se hvordan dette går, regner med de blir menzerna po 1066 FF, jetseal og Chemical Guys petes 53.

Svart bil foresten, så jeg satser på at lakken er like myk som den svensisen som jeg tok her tidligere;)

Bilder kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dette blir nesten like ille som en teaser jo, men syns det er hakket værre med bilder :angry: Men lykke til og ta masse bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Har stått på som en galing siden jeg skrev første inlegg nå, har igjen 2 dører og en framskjerm., beklager bedriten bildekvalitet grunnet at jeg finner ikke speilrefleksen til kjærringa:/

SS851138.jpg

SS851149.jpg

SS851150.jpg

SS851158.jpg

SS851166.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Den så i allefall greit ille ut i lakken...

Morro med ferdig bilder her... ser ut som den blir bra den der

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
garrett_T4

Har nesten ingen ferdig bilder, eieren kom med 1000spenn å babbla om avtalt pris osv, neifaen sa jeg, greide å presse ut 1500spenn før hu tok bilen å stakk:/ hadde hu vist d var så dyrt så skulla ho gjort det selv, å d var ingen problemer nei, å angra på at jeg fikk jobben osv, skikkelig javell opplevelse gitt, skal plete etter noen bilder i løpet av morgendagen.

På tide å starte firma og begynne med avtalt pris med underskrift fra eier før jobben starter....hmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Kjipe, gjerrige folk er ikke noe å samle på.

Så jo dritbra ut på bilda, bare synd at hu sikkert ikke så noe forskjell...

Penga på forhånd er eneste som duger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ser viktigheten med å avtale priser på jobber her ja, fort gjort å gå¨på en smell, men en lærer da så lenge en lever..

Så foresten en pris på innvendig shine av bilen også, rtens og vask, de skulle ha 5000,- for den jobben der. Da bør de gjøre bilen bedre en den var ny imo..... kostbart

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Brukte tiden fra første innlegg her å til klokka var ca 4. jobba som faen i grunn, ja avtalt pris er viktig ja, men en lærer så lenge man lever....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bra jobba :)

kjipt med folk som ikke skal betale mer enn 500-600kr for en polering, da de har sett skilt der det står polering 600kr hos slike jalla firma :P

En slik jobb du har gjort koster fort 3000-4000kr hos et poleringsfirma, så hu har jo fått det veldig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...