Gå til innhold

Skjermproblem på Samsung Galaxy SII


SunDance_Kid

Recommended Posts

Hei, prøver om det er noen her som kan ha noen formening om hvilken type skade som denne skjermen er røket ut for? Det begynte som en flekk oppe i høyre hjørne, men har nå bredt seg til nesten hele skjermen. Butikken der jeg kjøpte den mente det kanskje kunne være en trykkskade(som da ikke dekkes av garantien). Da har jeg ikke så lyst å sende den inn å ende opp med å måtte betale 5-600kr bare for at de skal se på den og sikkert mye mer for å evt reparere den. Jeg tenker at om det skal være en trykkskade så vil ikke den bre seg slik som har skjedd på skjermen min?

Takker for all hjelp.

post-2086-0-43314200-1347810070_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
SunDance_Kid

Til info om noen andre skulle få samme problem: Skjermen ble byttet på garanti, uten at jeg fikk noen mer forklaring hva feilen var. Den var iallefall ødelagt..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte og knsuse min skjerm her rett etter sommeren... Ulik din skade men skjermen ble hvertfall svart!

Hadde også garanti og må si meg veldig fornøyd.. Jeg ringte til forsikringa i chess der jeg har sånn idiot forsikring og fortalte dem hva som hadde skjedd.. Ingen problem og få det på garantien, betalte 500kr i egenandel og da ble skjermen sendt tur/retur og byttet. Synd og kaste mobil som bare er et år gammel(akkurat nedbetetalt ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

Jeg klarte og knsuse min skjerm her rett etter sommeren... Ulik din skade men skjermen ble hvertfall svart!

Hadde også garanti og må si meg veldig fornøyd.. Jeg ringte til forsikringa i chess der jeg har sånn idiot forsikring og fortalte dem hva som hadde skjedd.. Ingen problem og få det på garantien, betalte 500kr i egenandel og da ble skjermen sendt tur/retur og byttet. Synd og kaste mobil som bare er et år gammel(akkurat nedbetetalt ;) )

Du fikk det på garanti men måtte allikevel betale egenandel? Det rimer vel ikke? Jeg betalte ingenting, nettopp fordi det var en garantisak og ikke forsikring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ordna det på forsikring gjennom chess... Var ikke noen garantisak siden jeg selv var ansvarlig for uhellet!

Ville bare nevne det at det funker fint og bytte skjerm på samsungen også uten store kostnader hvis uhellet er ute og du har smartphone forsikring gjennom din opratør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...