Gå til innhold

Hjemme hos Truls...


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Er slikt som er kjekt å ha liggende, veit aldri når en får bruk for en pingvin. En nabo krangel som tar litt av kan jo fort ende som pingvin mat eller noen stikkrenner som skal åpnes :D

edit: kanskje meninga med raketten var å utslette Turtle Wax hovedkvarteret, blir fort kvitt litt frustrasjon da.

Endret av pOwerslave
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja ja, var kjekt å ha den da.... når naboene klagde på bråk fra poleringsmaskiner eller løvblåsere var det bare å sveive denne opp av bakken så ble det tyst her i gata gitt, kun summingen fra en poleringsmaskin samt trallinga mi i paussene....til og med pippipene ble borte herfra...

Nå har jeg plenen stappa med snut, og det som er merkelig er at alle her vet om en "Bernhard" fra Moss.....hmmmm... Uansett skal jeg ikke ha de rotende rundt inne i garasjen min, EVOn står der inne og skal ikke ha noe vimsette politi rundt der inne uansett. ender bare med at de tipper napallmbomba der inne da og da har jeg bare tida av veien på meg med å få ut evon gitt.....

Den dagen jeg drar av en Pingvin på nyttårsaften tror jeg at jeg er greit lei av det hele gitt.... nei, får holde med noen granater på nyttårsaften her oppe, men det er jo vanlig her ute i gokk..... he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
ja ja, var kjekt å ha den da.... når naboene klagde på bråk fra poleringsmaskiner eller løvblåsere var det bare å sveive denne opp av bakken så ble det tyst her i gata gitt, kun summingen fra en poleringsmaskin samt trallinga mi i paussene....til og med pippipene ble borte herfra...

Nå har jeg plenen stappa med snut, og det som er merkelig er at alle her vet om en "Bernhard" fra Moss.....hmmmm... Uansett skal jeg ikke ha de rotende rundt inne i garasjen min, EVOn står der inne og skal ikke ha noe vimsette politi rundt der inne uansett. ender bare med at de tipper napallmbomba der inne da og da har jeg bare tida av veien på meg med å få ut evon gitt.....

Den dagen jeg drar av en Pingvin på nyttårsaften tror jeg at jeg er greit lei av det hele gitt.... nei, får holde med noen granater på nyttårsaften her oppe, men det er jo vanlig her ute i gokk..... he he

Såklart de vet det, jeg dreit meg ut når jeg ringte inn ett anonymt tips.. Jeg klarte såklart å si: " Hei, det er Bernhard fra Moss, skulle gjerne levert inn ett anonymt tips"......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he...

Politiet likte heller dårlig at jeg skrek SWIRLS og kastet meg i bakken gitt, men da jeg etterpå ble dratt opp på panseret face down fikk jeg se at det var mye swirls der, så jeg hadde rett da.... men hørte de da? åååå nei du...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Var det mange ansiktsmerker og fuglemøkkmerket på panseret? Du burde ihvertfall ha sett det når du studerte panseret på så nært hold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ikke merker etter steinsprut, men tenner der gitt, og de er vriene å fjerne også....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...