Gå til innhold

Kompressor - Noen anbefalinger?


svenrik

Recommended Posts

Etter å ha drevet en stund med bilpleie har jeg blitt mer og mer avhengig av trykkluft. Fks. til blåse reine pads etter ei runde i padvaskeren, blåse vekk vann fra lister, til tornador-rengjøreren, skru av/på hjul osv..

Den lille tassen av en kompressor jeg har er for liten, så jeg har veldig lyst på en ny!

Så er det noen som har noen anbefalinger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bayersk-mach-werk

har en kompressor splitter ny og ubrukt jeg skulle ha kvitta meg med da kompisen min driver med kompressorer og jeg får en mye bedre kompressor gjennom han.

det er 24l tank som pumper 180l/min tror jeg. ta kontakt for pris og mere info på pm, denne burde vel holde greit til det bruket du nevner, nb: den er startet 1 gang så etter det har jeg ikke gjort noe mere med den da jeg har planer om å selge bare ikke fått rota meg til en slagsannonse på finn enda. ser du bor i hokksund så kan være behjelpelig med å møte deg så du slipper frakt.

mvh fredrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha noe som ikke koster mer enn det smaker så blir det Gebe 50/3 SVD fra torshov bilrekvisita. Er vel den 1-fasekompressor som leverer mest luft av alle jeg har sjekket. Hatt en SVC i 4 år som har blitt brukt tuil sandblåsing og lakkering osv, og måtte bytte den ut nå, så kjøpt SVD'n. Funker fint. Trenger minst 13amp treg sikring, helst 16A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

skal du ha noe som ikke koster mer enn det smaker så blir det Gebe 50/3 SVD fra torshov bilrekvisita. Er vel den 1-fasekompressor som leverer mest luft av alle jeg har sjekket. Hatt en SVC i 4 år som har blitt brukt tuil sandblåsing og lakkering osv, og måtte bytte den ut nå, så kjøpt SVD'n. Funker fint. Trenger minst 13amp treg sikring, helst 16A

Den er det drøyt med feil på, jeg ville styrt unna Gebe sine kompressorer.

Vi fikk tilbake omtrent alt som var da jeg solgte disse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Jeg har hatt SVC som har fungert knirkefritt i 4 år, og har en 24ltr som og funker knirkefritt. SVD'en kjøpte jeg i går så den kan jeg ikke uttalle meg om levetid på. Torshov bilrekv. Kongsvinger har ikke hatt mye reklamasjoner på disse. og alle lages av FIAC som og lager kompressorene til Black & decker og Michelig b.l.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Vi hadde ihvertfall det når jeg jobbet for Torshov i Moss, samme i 2 nærliggende byer.. Men nå er jo det bare hva jeg har opplevd og erfart, ikke butikken du handler hos og forteller om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bayersk-mach-werk

022.jpg

dette er da kompressoren jeg ønsker å kvitte meg med da jeg skal kjøpe gjennom en kompis som jobber med dette og denne vil da ikke bli brukt, har heller aldri brukt denne, kun pakket ut startet 1 gang og blitt stående etter dette.

pm for pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...