Gå til innhold

Jif Avfetting


smurf

Recommended Posts

Leste lett igjennom et Autofilblad idag, og kom over en "Lilleborg profesjonell" reklame, som reklamerte for "Jif bilsjampo" og nyheten "Jif Avfetting".. Noen som har prøvd denne? Evt. meninger om den? :D

bilde.jpg

Endret av smurf

Min bilpleielogg
Min samling av bilpleieprodukter


- 1999 Volkswagen Lupo 1,0 
- 1995 Saab 900 2,0 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo gode på husproduktene sine, og de viser jo at de kan sakene på bilfronten også. Riktignok kun prøvd shampo så langt, og er imponert over den, så blir også å prøve avfetting og evt annet bilrelatert de dukker opp med vil jeg tro.

Felleskjøpet fører en del av disse produktene vet jeg, så man kan begynne å se der.

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif Professional Avfetting er et spesialprodukt for effektiv fjerning avfett, asfalt og flekker før man vasker bilen. Brukes gjerne ikombinasjon med Jif Professional Bilshampo. Forpakning: 12 FL

Produkt bland finnes her:

http://www.ecoonline.com/ecosuite/applic/shoplink/shoplink.php?msdsCid=1000171&viewForm=pdf&msdsEr=112012

Rart hva man finner med et google søk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Da har PB fått en ny konkurent da, dette kan bli spennende å teste ut ;)

En annen ting som også er positivt om den faktisk er bra, er at Jif er et såpass velbygget merkenavn at kanskje vi kan få kjøpt en god avfetting over disk enda flere steder, ikke bare de få stedene som har prickbort. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...