Gå til innhold

.


oppdatert

Recommended Posts

THolandsli

Lakken sprekker neppe mer av at du trykker ut bulken. Varm gjerne opp området litt før arbeid for å være sikker. Legg gjerne ut bilde av bulken så blir det enklere å gi råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THolandsli

Jøss, en detailer med skitten bil. ;)

Fra spøk til revolver. Sprekka i lakken er veldig ugustig med tanke på fuktinntrengning som kan føre til rust. Vann som kommer inn i sprekka i løpet av vinteren kan også fryse å gjøre at den ekspanderer. Så for beste og tryggeste resultat så vil jeg anbefale deg å få lakkert opp bakluka.

Om du på en eller annen måte klarer å få ut bulken selv så kan du spare noen kroner på oppretting, men vær forsiktig om du presser bakfra så du ikke lager mer arbeid for lakkerern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok å få lakkert opp bakluka med tanke på at det er sprekk i lakken. Kjenner til Smart Repair fyren, bruker å være innom hos jobben vår av og til. Gjør ikke så verst arbeid men blir nok best med retting uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

mulig du kan fylle med en lakkstift, for og så våt-slipe?

Jeg hadde noe av det samme med gamle bilen.. en omega b..

ble angrepet av en lyktestolpe mitt på vinteren :shocking2:

Jeg fylte bare med lakkstift jeg hadde liggende, fungerte greit lenge det.. men opel er opel så ruster jo alle andre steder :thumbdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...