Gå til innhold

MG 21 2.0 mot??


kris1986

Recommended Posts

Skal teste litt sealere over vinteren.. Tenkte Meguiars Meguiar's 21 2.0, Meguiar's 20 og Autoglym EGP skulle testet mot noe annet, noen som har forslag mot en verdig kandidat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jupp! Ofte jeg har en bil en dag, og da er det veldig fint å få lagt to lag med sealer :)

Kansje collinite er en genial sak også, tre lag med den holder sikkert vinteren over den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Prøv M-seal og da vel? Den er jo på samme niva som 21 2.0 hva gjelder herdetid osv også og kunne vært artig å se de opp mot hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetseal er da på lager den...

TOMT PÅ LAGER, MER PÅ TUR FRA USA.

Prøv M-seal og da vel? Den er jo på samme niva som 21 2.0 hva gjelder herdetid osv også og kunne vært artig å se de opp mot hverandre...

Ja, hadde vært moro sikkert, men er grenser på hvor mye sealer jeg trenger.. hehe.. Liker heller å bruke mest penger på voks når det gjelder LSP B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da hadde det vel også stått Utsolgt der hvor du klikker for å legge den i handlekurven.. Gjør ihvertfall det med alt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig... Så bare at det sto at det var utsolgt, og mer på vei, og da tenkte jeg liksom at det var reelt.. men er den på lager, da er jo det ikke mer å snakke om.. Da er det gull og grønne skoger (og en sort bora som beader for håpentlig hele vinteren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jetseal kjøpt, og teksten fjernet ;)

Blir utseende test til uka, blir Opel Vectra og Vovlo XC70, Meguiar's 21 2.0 mot Chemical Guys 109 Jet seal - blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har en dråpe med Zaino Z2? har sendt en del mailer og alle anbefaler den.. :) Vært moro å prøvd

Zaino skal være ganske likt Duragloss har jeg lest. Har DG111 selv, veldig fornøyd med den :) Kan sikkert sende deg en dråpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider264
Skal teste litt sealere over vinteren.. Tenkte Meguiars Meguiar's 21 2.0, Meguiar's 20 og Autoglym EGP skulle testet mot noe annet, noen som har forslag mot en verdig kandidat?

Mulig det er for sent nå, men jeg har en flaske Chemical Guys Wet Mirror Finish som jeg ikke har fått tid til å bruke før møkkaværet kom for fullt. Kan sikkert sende deg noe så du får testet.

Har dessverre ingen Zaino Z-2, men jeg har veldig gode erfaringer med Z-8 som er et kjempeprodukt.

Send meg PM med adresse hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...