Gå til innhold

Bakplate til DAS-6 Pro, bestilling fra UK, m.m.


MrA

Recommended Posts

Har tilbrakt timesvis på dette forumet den siste tiden, og blitt vesentlig mye klokere på bilpleie og detailing (mange takk for en fantastisk kunnskapsdatabase!). Nå er tiden inne for å kjøpe min første DA-maskin, og har i den forbindelse noen spørsmål.

- Etter det jeg har lest her på forumet så er de medfølgende bakplatene til Kestrel DAS-6 Pro ubrukelige, pga. varmeutvikling? Har jeg forstått innleggene riktig? Ser noen har opplevd at Scholl sine pads går i oppløsning på denne.

- Tenkte å bestille produktene fra Shinearama (Sparer noen kroner på dette, ergo mer produkt for less). Er det slik at det er Fedex som leverer produktene helt til mottaker? Hvordan blir det dersom mottaker ikke er hjemme når varene blir forsøkt levert?

Er det noen annet jeg bør være obs på ved kjøp av denne maskinen, og det å handle fra Shinearama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FedEX leverer så langt de kan..men posten tar over om de ikke kan, og leverer på døren :)

det med varmeutviklingen så er det bare å passe på å bytte mellom 2-3 pads på 1 bil, så slipper man det at pad løsner fra limet :) har ikke merket så mye varme på Hexlogic pads..må være pga mønster som leder bort varme :) har en krauss 500W :P

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigmund S Dy.

Har tilbrakt timesvis på dette forumet den siste tiden, og blitt vesentlig mye klokere på bilpleie og detailing (mange takk for en fantastisk kunnskapsdatabase!). Nå er tiden inne for å kjøpe min første DA-maskin, og har i den forbindelse noen spørsmål.

- Etter det jeg har lest her på forumet så er de medfølgende bakplatene til Kestrel DAS-6 Pro ubrukelige, pga. varmeutvikling? Har jeg forstått innleggene riktig? Ser noen har opplevd at Scholl sine pads går i oppløsning på denne.

- Tenkte å bestille produktene fra Shinearama (Sparer noen kroner på dette, ergo mer produkt for less). Er det slik at det er Fedex som leverer produktene helt til mottaker? Hvordan blir det dersom mottaker ikke er hjemme når varene blir forsøkt levert?

Er det noen annet jeg bør være obs på ved kjøp av denne maskinen, og det å handle fra Shinearama?

Det er en snarvei i desigenet på overføringen mellom gear og feste til bakplaten som gjør at ett begrenset område blir alt for varmt og limen løsner.

Fedex leverer der dem har dekning, hvis ikke er det Bring Parcels, da blir det ofte levert nærmeste postkontor/PiB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en snarvei i desigenet på overføringen mellom gear og feste til bakplaten som gjør at ett begrenset område blir alt for varmt og limen løsner.

Fedex leverer der dem har dekning, hvis ikke er det Bring Parcels, da blir det ofte levert nærmeste postkontor/PiB.

Takker for svar!

Kan problemet reduseres / elimineres ved å bytte ut de medfølgende bakplatene, eller er dette et problem uansett hvilken bakplate en bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...