Gå til innhold

Spøke med kollegaers biler


Klykken

Recommended Posts

Klykken

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10059316

Hvordan ville reaksjonen vært om noen hadde gjort slikt med dere? Nå er ikke isoporkuler det aller verste kanskje, men har jo sett eksempler der noen teiper på, tar post-it, dasspapir, majones på pusserblader osv og herjer med kollegaers biler.

Kanskje noen har noen morsomme/tragiske erfaringer/historier med slike spøker? :P

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Var min første tanke også. Med tanke på hvor mye tid og arbeid som ligger bak rengjøring av bil, ville jeg klikket temmelig vinkel...

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Jeg hadde ganske enkelt anmeldt vedkommende for hærverk på annen manns eiendom. Om det fortsatt ikke sank inn at sånn gjør man bare ikke, så hadde det vanket pryl ja..

Enig der bsa, jeg og passer på å påpeke hvor lite det hadde falt i smak..er vel kjent for å være han som bryr seg i overkant om bilen i kompisgjengen :P

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg hadde ganske enkelt anmeldt vedkommende for hærverk på annen manns eiendom. Om det fortsatt ikke sank inn at sånn gjør man bare ikke, så hadde det vanket pryl ja..

Enig med du.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min ble pakket inn i klingfilm for mange år siden.Da tok jeg en gaffeltruck og løftet bakhjulene til vedkommende opp ca 50 cm over bakken ,tok ut nøkklene på gaffeltrucken og tok helg.

  • DCN Poeng 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Er jo selvfølgelig ikke gjort for å være slem, men jeg hadde nok ikke ledd. Ingen detailere ville tålt sånne praktiske spøker med bil, tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Er jo selvfølgelig ikke gjort for å være slem, men jeg hadde nok ikke ledd. Ingen detailere ville tålt sånne praktiske spøker med bil, tror jeg. :P

Så det er gjort for å være snill, mener du?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Det er gjort på spøk (i de fleste tilfeller, vil jeg tro), av folk som ikke forstår hvorfor noen er såpass redd for bilene sine.

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Bilen min ble pakket inn i klingfilm for mange år siden.Da tok jeg en gaffeltruck og løftet bakhjulene til vedkommende opp ca 50 cm over bakken ,tok ut nøkklene på gaffeltrucken og tok helg.

:rofl1:

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere gi dere gutter. Tar dere ikke en spøk?

De som gjør slike ting er nok ikke like nøye med bilene som de fleste her inne, men en spøk må man da kunne ta så lenge det ikke er å skade bilen med vilje og viten.( altså å kaste sten, ripe opp med HARDE gjenstander er ALLE klar over at er mildt sagt dumt å tulle med)

Det som er nevnt kan med enkle grep rettes opp på få timer om det er så fælt.

Dette er nok også ting som kollegaer og venner gjør om de ikke har nok kunnskap om hvor nøye man er med bilene sine også.

www.bølleracing.com

I <3 HATERS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min ble pakket inn i klingfilm for mange år siden.Da tok jeg en gaffeltruck og løftet bakhjulene til vedkommende opp ca 50 cm over bakken ,tok ut nøkklene på gaffeltrucken og tok helg.

Noe av det samme skjedde i en Maria rett ved her. Folk dreiv å parkerte i veien for uttak og opptak av båter. Til slutt ble dem så lei av de tok store trucken og heiste en bil høøyt opp, låste og tok kvelden..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underground

Ærlig talt så hadde jeg blitt fly forbanna, på den annen side så tviler jeg på at noen på jobben hadde våget å gjøre noe faenskap med bilen min da de vet hvor pirkete jeg er angående den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Er jo sjeldent ment som noe annet enn en morsom spøk, og de som gjør sånt er vel ikke de som er mest opptat av swirls o.l:)

Men å gjøre det men en dcno-medlem gir vel sjelden noe særlig suksess!:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

godt ingen her jobber på jobben hos meg :) for da hadde de vert mye forbanna...

så lenge det er uskylig spøk som ikke ødelegger så må man tåle å få litt. men så har en god grunn til å gi litt også.....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Spøken må holdes på et akseptabelt nivå, i alle fall. Å nærmest gjøre hærverk på andres eiendom/gjenstander er ikke akseptabelt, synes jeg. Og om man skal spøke med kollegaer, så trenger man heller ikke å gjøre det på en bil som kanskje er verdt mange hundre tusen kroner.

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...