Gå til innhold

Hvordan komme til høyttalere i Passat?


Sindre2

Recommended Posts

Sindre2

Hei ! Er det noen som kan hjelpe meg med å få kommet til høyttalerne bak "gitteret"? Har begynt å skrangle/vibrere voldsomt inni bak der høyttalerne sitter når jeg har på maks med bass. Skulle ha kommet til slik at jeg kan lokalisere og fikse feilen. Er det bare å brekke løs gitteret eller må man løs med hele dørpanelet? Ser det sitter 2 skruer under dørpanelet som jeg tok ut, men dørpanelet rikket seg ikke når jeg prøvde å løsne det... Noen tips?

Bilen er forresten en VW Passat CC.4242593c.jpg

Endret av Sindre2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Regner med det er samme ulla på alt av VAG stort sett, jeg måtte vertfall av med dørpanelene mine for å lokalisere samme feil. Viste seg at det var en liten plastbit som lå bak elementet, aner ikke hvordan det har kommet seg dit, men det lagde vertfall en fryktelig irriterende lyd når elementet slo litt hardt (mye bass). Som Bernhard sier, kan det være lurt med mye klips før du tar av panelet, da klipsene så og si ikke tåler noenting :P

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre2

Kjøp en liten subwoofer så slipper du max bass på mellomtoneelementer :)

Takk for alle tips! ;) Skal se litt på det nærmere i dag.

Å kjøpe en liten subwoofer hadde kanskje ikke vært så dumt.. Hvordan er det å montere disse med tanke på strøm og signal i en 2 år gammel bil? Er det overkommelig for en grønnskolling? :huh: Ser for meg at det må bli en aktiv subwoofer under setet i såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...