Gå til innhold

Ny nettside - tilbakemeldinger ønskes


JimL

Recommended Posts

Hei og hopp, har i det siste begynt å få flere meldinger/telefoner ukentlig ang bilpleie og potensielle jobber. Tenkte derfor å få opp en side der jeg kunne forklare hva jeg kan tilby, etc.

http://autospa.jimleirvik.no/

Siden er langt fra ferdig, men designet er høvelig klart. Validerte nettopp siden, men det trenger jo ikke nødvendigvis bety at det ikke er noe feil der... :rolleyes:

Ikke ferdig:

Ordre

Her tenkter jeg å få inn en steg for steg "wizard" som man går igjennom for å sette sammen en "pakke".

Eks får man opp fire bilder med forskjellige lakk-tilstander, og velger den som ligner din egen bil mest. Gjerne med info om å se på lakken i forskjellige vinkler mot sola etter man har vaska den. Noe som dette:

| litt microswirls, fin lakk | vaskeroser | vaskeroser / rds | store lakkskader |

Valgene man gjør vil kontinuerlig avgjøre hvilke behandlinger som anbefales.

Alle tanker og ideer mottas med den største takknemlighet. Tilbakemeldingen din er gull verdt uansett om du er reinspikka datanerd eller totalt uforstående til hvordan alt dette fungerer ^^

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Hei Jim,

Jeg likte siden din veldig godt. Allerede når du trykker på linken skjønner du hva siden omhandler. Litt mer informasjon trengs selvfølgelig. Du får si fra hvis du trenger hjelp til noe programmering :-)

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do! Er skrevet i PHP og har MySQL database, er ikke lenge siden jeg begynte med PDO så om du er dreven der så kan det godt hende det kommer noen finurligheter der etterhvert.

Takk for bra tilbakemelding btw :)

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var første bestillinga kommet inn, funka fint den ^^

Det her så jammen strøkent ut!

Har tenkt lenge på å sette opp noe lignende side. Man kan spare seg en del telefoner på den måten! :)

Takk for det, og ja det virker som det funker :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Obs, siden har et svært forenklet utseende på mobile enheter. Skal få lagt til en "bytt til fullversjon" lenke nederst på mobilsiden

Ser du jobber med "Datasikkerhet og utvikling". Driver du med webprogrammering på jobben, eller er du bare selvlært?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...