Gå til innhold

Bergen korrigering


Hawkon88

Recommended Posts

Hei.

Jeg dreit meg ut på en x5, og har mye rds og sikkert swirls også. Trenger litt produkter og noen råd før jeg går igang. Dersom du kan hjelpe meg med jobben er det selvsagt supert. Betaling skal vi alltid bli enige om.

Evt, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt gode produkter for roterende over disk i bergensområdet? Bilen står for salg, og er sjefen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer R

Mekonomen selger 3M,gode nok produkter syns eg. Har selv både grønn,gul og blå. Litt vanskelig og få bukt med hologrammer ved bruk av roterende,men det kan jo selfølgelig komme av manglende kunnskap/erfaring fra min side.

Christer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Noen japselakker er helt forrferdelige å drive på med!... Sort SS er en av mine favoritter,not!

Er det klarlakk ove blir det straks litt bedre. Har du tilgang til Da-maskin så er jo det kanskje veien å gå. Om du bare har roterende kan det være greit å kjøre på lave hastigheter, med tanke på varmeutvikling etc..

Kjedelig å ikke bli fornøyd med sjefen sin bil:)

Lykke til!

P.S Blingset kraftig og trodde det var mazda mx5 det var snakk om, men Da-maskin kan være greit uansett:)

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hei.

Jeg dreit meg ut på en x5, og har mye rds og sikkert swirls også. Trenger litt produkter og noen råd før jeg går igang. Dersom du kan hjelpe meg med jobben er det selvsagt supert. Betaling skal vi alltid bli enige om.

Evt, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt gode produkter for roterende over disk i bergensområdet? Bilen står for salg, og er sjefen sin!

Jeg har Scholl S0 Extreme Cut, S2 Orange, S3 Gold, S17+, S30+ og S40 stående i boden. Hvis det er noe av det du trenger kan jeg fint avse en god skvett av hver. Jeg bor i nærheten av, og jobber på Nesttun, så om du har mulighet til å hente der kan jeg dra med meg bagen på jobb. Jeg har ikke doseringsflasker, så det må du stille med selv.

(S0 Extreme Cut har jeg bare på 250ml-flaske, men det er ikke noe jeg ville brukt på maskin uansett.)

Skulle gjerne vært med på jobben også, men har dessverre ikke anledning med det første... Jeg kan dog komme med råd og tips så langt forrådet mitt rekker :)

Endret av Christer

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...