Gå til innhold

Moods Of Norway - Kvalitet eller ikke??


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Heisann.

Som topic sier så lurer jeg på om det er flere som er like skuffet som meg over kvaliteten på Moods Of Norway sine klær?

Jeg kjøpte nå rett før ferien en Moods badeshorts til 799,-. Den har jeg brukt 2 ganger i basseng og på stranda og nå har den blitt falmet og blass i det marineblå stoffet.

Jeg har også med meg 2 x Quiksilver shortser, 1 x Volcom og 1 x Reef og alle disse et like fine fortsatt, til tross for at de er 2-3 år gamle..

Noen andre som opplever det samme? Har også opplevd dette på noen trøyer og en genser jeg har fra Moods, så det er ikke ett enkelttilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Det med badeshortsen hørtes ikke bra ut. Har dog ikke testet badeshorts fra dem. Men andre klær jeg har hatt fra Moods of Norway har ikke vært så god kvalitet som prisen tilsier. Har kastet noen t-skjorter fordi det begynte å falme av

osv, og dette er vasket på 40 grader.

Edit: Var visst en før meg, men tydeligvis ikke kun jeg som ikke er fornyød med t-skjortene.

Endret av kristian_

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Kjøpte noen gensere for noen år siden.. Etter vask krympet den i lengden, så blei litt firkantet.. Ikke noe særlig de andre plaggene heller. Dog har jeg et par t-skjorter som holder koken..

Quicksilver etc.. er jo veldig slitesterke plagg..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si meg veldig enig at kvaliteten ikke står i stil med pris. Mitt favorittmerke av shortser og tskjorter er med meg og Quiksilver og det har en veldig bra kvalitet som holder seg år etter år. Bytter jo tskjortene fordi de er tynnslitt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigmund S Dy.

Dårlig farge og tåler next to nothing. Moods var kvalitet for 3-4 år siden. Har en dress fra dem i 54 som har røket i sømmene under skulder og inni på albue. Har ett par Tiger dresser i 52 har holdt i snart 6 år.. Jeg tror dem har en gjeng kinesere som sitter i skauen en plass og ler seg halvt ihjel og syr klærne deres mindre og mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke.

Uten at jeg har så mange plagg og de er blitt veldig pent brukt og derfor funker de fortsatt, men helt siden jeg så plaggene deres første gangen var dette det første som slo meg, overprisa morroklær.

Sømmer, finish, materialvalg tilsier at klærne egentlig burde kostet halvparten av hva de gjør.

Men tidvis gøyale klær, flinke med markedføring og konger i å lage "gull av gråstein", det skal de ha Moods-gutta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt kvalitet på overpriset stoff! Har hatt en rekke produkter fra Moods of norway og jeg kommer aldri mer til å kjøpe noe fra dette dritt merket.

Bilene mine

2016 Audi Q7

Før

2016 Tesla Model S 90D | 2017 Tesla Model X 100D  | 2016 Nissan Leaf Tekna 30

2015 Ford Focus ST | 2007 BMW E61 520D  | 2005 Toyota Yaris TS Turbo | 1994 Mazda RX-7 FD3S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dårlig farge og tåler next to nothing. Moods var kvalitet for 3-4 år siden. Har en dress fra dem i 54 som har røket i sømmene under skulder og inni på albue. Har ett par Tiger dresser i 52 har holdt i snart 6 år.. Jeg tror dem har en gjeng kinesere som sitter i skauen en plass og ler seg halvt ihjel og syr klærne deres mindre og mindre..

Har også vurdert å kjøpe Moods dress flere ganger, men har endt opp på Tiger hver gang og det er veldig god kvalitet :)

Har ett par Moods bukser fra flere år tilbake og de er det god kvalitet på :) Det har tålt mye, og de har tålt bedre å bli badet med en shortsen dems også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...