Gå til innhold

2011 BMW F10 520d Msport - Vask og voksing


Underground

Recommended Posts

Underground

En stund siden jeg har postet noe her. Audien er bytta ut med BMW s堨er er noen bilder etter voksing med Swissvax Blauweiss.

post-153-1342533035,2_thumb.jpgpost-153-1342533073,65_thumb.jpgpost-153-1342533098,32_thumb.jpgpost-153-1342533135,66_thumb.jpgpost-153-1342533163,51_thumb.jpgpost-153-1342533195,71_thumb.jpg

Ble en aldri s堬iten motorvask også

55a73a8f-75d2-ce02.jpg

Blir skikkelig shine av bilen n岠nye felger og dekk kommer i hus. 20" BBS CH-R brilliant silver 9" foran og 10,5" bak

Med 255/35-R20 og 295/30-R20 Michelin pilot super sport. Bilde av en av felgene fra Baanvelgen

post-153-1342533484,08_thumb.jpg

Endret av Underground
  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Flott bil, og gromme felger. Å bare denne setningen alene "Audien er bytta ut med BMW" gjør at du fortjener cred ;)

Endret av Tommy
  • DCN Poeng 7

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underground

Hehe takk for det. Skal legge til at jeg var veldig fornøyd med audien min, men er en helt annen prisklasse denne bmwen også. Helt utrolig bil å kjøre selvom man selvfølgelig gjerne skulle hatt råere motorisering. Ett sted sier lommeboka stopp desverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Strøken bil må jeg si. Hvor mye måtte du ut med for de felgene der? De var jo bare helt strøkne. Kjøpte du dekk også på baanvelgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underground

Det blir en stund til det kommer bilder da BBS hadde klart å levere den ene bakfelgen feil. Ble levert en felg med ET24 istedenfor ET35, Baanvelgen skulle sende den riktige felgen imorgen. Jævlig irriterende da ingen tenkte på det før hjula var på bilen og det ene stakk godt utenfor hjulbua. Men regner med at det blir bilder til uka. Kan si såpass at det ser ganske gromt ut med 295 på 10,5" felg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...