Gå til innhold

Videoredigeringsprogram til data, gratisprogram


Papi

Recommended Posts

Tidlegare brukte eg Pinnacle v. 10, men dette programmet har ikkje moglegheita for slowmo/highmo. Har prøvd å få til Pinnacle v. 14, og Sony Vegas Pro 9/10

Er litt lei av å styre med dette no, så har nokon nokon anbefalingar til program som er moglege å laste ned, som eg kan bruke til videoredigering? Noko som er litt meir avansert enn Windows Movie Maker, helst... smile.pngAlletips vert tekne imot med takk!

Endret av Knutis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker powerdirector, ikke gratis. Men koster ikke mange dollar.. utrolig enkelt og lett å få et bra resultat. slowmo highmo lett som bare det..

Endret av Knutis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Vi har strenge føringer på DCN hva gjelder piratvirksomhet, så alt slikt blir moderert.

Adobe Premiere er tilgjengelig som en betalt nedlasting fra adobe.com/.no, sånn for ordens skyld. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enda faktisk med at eg kjøpte programvare, Pinnacle Studio 15 HD Ultimate Collection, så no gler eg meg til eg får denne dumpande ned i posten! :) Takk for hjelp og råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...