Gå til innhold

Biltema har fått Clay, hva trur folket?


Lena Kristin

Recommended Posts

Clay verken renser i dybden eller gjenoppretter nybilglansen, men det hadde jo vært morsomt å teste den :) jeg har også stått i andre butikker og hørt at kunder har blitt forklart hvordan clay fjerner småriper og gjør det unødvendig å polere. Der virker ikke som så mange gidder å sette seg inn i hva clay egentlig er :)

  • DCN Poeng 1

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, Biltema er virkelig på gang med noe her. Har jo en QD også til bare 30 kr og felgforsegling til 80. Snart på tide med en test som tar for seg Biltema vs. andre ting man kan få over disk (Bilxtra og Meg's f.eks?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jeg har sommerferie nå og mye fritid på hendene, så kanskje jeg skal prøve å kaste sammen en test :)

Det synes jeg virkelig du skal gjøre :)

Hadde vært interessant og sett hvordan dette fungerer i praksis, og om det er brukenes

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

My bad. så bare det gule merket og tenkte "ny" hehe hodet er ikke helt med etter i går gitt

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo uansett et stort steg for biltema, men om den clayen lager merker i enkelte lakktyper, vil jo sikkert jo sikkert clay liquid og clay wax dekke over det meste for en stund. Hadde sikkert ikke fått solgt mye av denne hvis de skrev at det var en av mange steg for å få bilen bra ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Jeg kjøpte denne for å prøve den i dag. Clay og lube virker ganske bra. Men voksen holder jeg langt unna hvertfall min egen bil! Biltema har stor tro på egne produkter om ikke annet. Dette er fra bruksanvisningen til claykit.

Rist clay wax-flasken, og hell ut en liten mengde over mikrofiberkluten. Legg et jevnt lag over en liten del av bilen, og poler til lakken skinner. Dersom du ikke er fornøyd med resultatet, kan du legge på et ekstra lag voks.

Når behandlingen er ferdig, er lakken renset for forurensninger og har fått en sterk beskyttelse mot riper, smuss og nye forurensninger. Lakken har nå fått tilbake samme glans som den hadde da den var ny.

Får teste voksen på bilen til svigermor. Den er jo så ru og matt i lakken at vannet omtrent ikke renner av! :P

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Plutselig dukket bilen til mamma opp med stort behov for vask siden bilen min er på verksted. Så i morgen skal Biltema Clay-kit få vise hva det er godt for! Bilder kommer! :P

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...