Gå til innhold

Endelig!


bjorke

Recommended Posts

Må sjekkes ut!!!!!

Var en tur på narvesen sist lørdag og sto og lurte på om det fantes noen blad til slike som oss.

Bra jobbet med og finne det Bo

Ikke så ille med frakten heller. 4 blader for 10 eller 14£...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mitt i går. Måtte mase en del i en tråd på DW, men det kom til slutt. Bladet er helt greit. Litt tynt med innhold synes jeg og skjemmes av en del skrivefeil og "harry" layout. Bestilte like så godt et årsabonnement når jeg var i gang så det er lov å håpe det tar seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mitt i går. Måtte mase en del i en tråd på DW, men det kom til slutt. Bladet er helt greit. Litt tynt med innhold synes jeg og skjemmes av en del skrivefeil og "harry" layout. Bestilte like så godt et årsabonnement når jeg var i gang så det er lov å håpe det tar seg opp.

Helt enig med deg. Bestilte også årsabonnement og måtte mase..hehe. Men det blir sikkert bedre fremover. Virker som han har fått en del konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fordelene med å lese i et blad i stedet for forum? Er det flere artikler som tar for seg "mer" enn vi ser i et forum? - Eller er det ganske enkelt slik at et blad er lettere å ta med seg på dass eller i senga??

Hva er argumentene for å legge penger i å kjøpe et blad om bilpleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fordelene med å lese i et blad i stedet for forum? Er det flere artikler som tar for seg "mer" enn vi ser i et forum? - Eller er det ganske enkelt slik at et blad er lettere å ta med seg på dass eller i senga??

Hva er argumentene for å legge penger i å kjøpe et blad om bilpleie?

Her i huset får ihvertfall jeg litt sure blikk fra kona når jeg drar med meg laptop'n i senga. Enklere med et blad da.

Anyways...Det er min unnskyldning hvertfall. Dessuten er det gøy å få noe annet i postkassa enn regninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper blad-i-senga argumentet glatt! Kona har også litt problemer med laptopen i senga..

I forhold til Autofil og andre bilblader kan jeg til dels være enig med sammenligningen. Det eneste jeg tenkte på er at det kanskje er litt vanskelig å lage noe journalistisk greit av bilpleie.. Må nok kjøpe et blad dersom jeg kommer over det for å se om jeg har feil i mine antagelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...