Gå til innhold

Frakt fra cleanyourcare.co.uk?


Hans Marius

Recommended Posts

Hans Marius
Lexgtturbo

Mener den frakten bare er et "engelsk" fenomen, har kun opplevd sånne fraktpriser fra england aldri fra andre land. Kan jo selfølgelig bli høyere ved større pakker, men om eg så bare bestiller et par skruer fra england koster det 49 pund i frakt, med mindre du spør spesielt. Tror det har endel med forsikring av pakke å gjøre, kan sikkert få det tilsendt uten forsikring til en billigere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ting under 49 pund jeg..

Tror jeg ga ca 10-12 pund i frakt for forige pakke, også var det opptjente poeng, så en god del varer kom på 200 kr :) jippi.. hehe

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Jeg har fått ting under 49 pund jeg..

Tror jeg ga ca 10-12 pund i frakt for forige pakke, også var det opptjente poeng, så en god del varer kom på 200 kr :) jippi.. hehe

Spurte du det spesiellt om det da eller ble det så lite automatisk? Får 49 pund i frakt uansett hvor mye eller lite jeg skal ha....

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Kommer opp automatisk hos meg!

f.eks ved å velge #21 2.0 OG #16, da koster alt til sammen 45,59 MED frakt :) pluss du får 30 poeng..

Men registrer deg for det er bare når jeg er innlogget jeg ser hvor mye frakta koster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Da fikk jeg det til :) Men blir uansett 49 siden det blir 5 litringer :D Men hvor mye tror dere prisen blir uten forikkring? Og synes dere det er det verdt det?

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CYC trekker fra VAT. Man må bare si i fra, så gjør de slik at den blir automatisk trekt i fra når du handler fra din egen konto.

Kjekt å vite ;)

Det vil si at man kan kjøpte 8 dunker med Detailer-gallons til 260 kr i frakt...? Vilt :)

Tror det blir 7 dunker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 / 3,78 = 8,21... Eller er jeg på bærtur nå..?hehe

31 liter ja.. men det veier nok mer enn 31 kg. Ta f.eks 10L prickbort... den veier ca 13 kg ifølge vekta på posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Vekker til live den tråden jeg, noen her som har bestil endel dunker fra CYC?

Er den frakten på £49 som jeg ser når jeg holder på å bestille som blir den endelige frakten?

Eller er dette bare en midlertidig frakt som blir betraktelig skrudd opp når jeg kommer til endelig check-out?

Ble visst endel spm dette her, men må gjøre en vurdering om det vil være gunstig å bestille eller heller støtte våre gode trofaste selgere her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for at dere slipper å betale VAT (Engelsk moms) da... Jeg måtte sende epost slik at han satte opp kontoen min til å trekke fra VAT ;)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...