Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Kroghs Bilsalg?


roadrune

Recommended Posts

roadrune

Som evnet sier: har noen erfaringer med denne butikken som tilsier at det ville være dumt å betale en bil på forskudd (har fått kontrakt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Jeg har aldri handlet der selv, men jeg har kun hørt positivt om dem. Kan du ikke betale et depositum og resten ved opphent (faks fra bank)? Det har jeg ofte gjort selv :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Saken er at jeg på vei hjem fra jobb i nordsjøen skal hente bilen da jeg flyr via Oslo.

De godtar ikke at jeg overfører penger via nettbank mens jeg er der, og Visa har satt en øvre grense på 150.000 pr. 4 dager, denne bilen koster ca 230.000, jeg tenkte derfor å overføre 100k nå slik at de har pengene på bok når jeg kommer på onsdag, og dersom bilen stiller til forventingene betaler jeg resterende med kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Visa hever vel grensa også omdu ønsker mener jeg, de kan heve den over 7 dager feks til du får betalt..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr-Online

uten å ha vært borti dem så ser ihvertfall lokalene dems ut til å være ett firma som har vært rundt i noen år, og ser ut til å være par år til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Visa hever vel grensa også omdu ønsker mener jeg, de kan heve den over 7 dager feks til du får betalt..

Ifølge min bank skal dette ikke være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kan være overførsel jeg tenkte på der mellom kontoer og ikke rent visa kjøp..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Anbefaler ikke forhåndsbetaling. Snakk med banken om mulighet til å øke grensen på kortet eller få deg en bankremisse pålydende beløp noe lavere enn det som er avtalt slik at du har litt å gå på ved ev. pruting pga skader e.l. Når det gjelder overføring via nettbank har de fleste banker en grense på mellom 100 og 150 000,- pr. måned, denne er det mulig å endre og de fleste har løsninger som gjør at du kan øke denne grensen via egen nettbank.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...