Gå til innhold

Dodo juice


MagnusWathne

Recommended Posts

MagnusWathne

Lurer paa aa kjoepe Dodo Juice - Blue Velvet eller purple haze til min mb som er svart metallic.

er det noen er som har erfaringer med waxen til dodo?

er denne aa anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Dodo Banana armour og syns denne er genial.

Den er jo en av dodos harde vokser, så i forhold til min DP Maxwax så er det litt mer stress å bruke BA, men varer IMO mye lenger enn maxwax.

Legger ved en link til et beading bilde av golfen når den har banana armour på seg. Du finner bilder en eller annen plass på den siden.

Beading

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusWathne
Jeg har Dodo Banana armour og syns denne er genial.

Den er jo en av dodos harde vokser, så i forhold til min DP Maxwax så er det litt mer stress å bruke BA, men varer IMO mye lenger enn maxwax.

Legger ved en link til et beading bilde av golfen når den har banana armour på seg. Du finner bilder en eller annen plass på den siden.

Beading

saa smud ut det!

ingen som har erfaringer med de fargede voksene til dodo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne presisere at Banana armour er til varme farger. :)

Men personlig tror jeg at alt det fargeopplegget til Dodo er mest image( i mangel på et bedre ord) og du skal nok se ganske nøye for å se forskjell på noe farge mellom de forskjellige voksene selv på hvit bil.

(Ja, jeg vet Dodo Dom har noen bilder en eller annen plass på DW der han viser at det er forskjell mellom de forskjellige voksene.)

Men det kommer nok veldig mye an på øyet som ser, selv så syns jeg at BA gir en varm glød på den grønne golfen vår. :rolleyes:

Kanskje du finner denne posten interessant siden du er på jakt etter en Dodo voks.

Best overall dodo wax?

Lykke til i jakten, selv syns jeg Dodo er et artig merke og etter å ha lest om starten av firmaet fikk jeg enda mer lyst på en voks fra dem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Går du for den harde får du lengre holdbarhet, mens den myke gir mer glød og varme. Du kan jo også kjøpe det sample kitet for mørke biler, da får du både hard og myk, men da kun 30ml av hver.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MagnusWathne

er egentlig ganske happy med min meg DC carnuba, men keen paa aa proeve noe nytt og..

noen andre vokser folk vil anbefale, er mer paa utkikk etter dybde enn wet look....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...