Gå til innhold

Padwasher


-Thomas-

Recommended Posts

-Thomas-

Padwasher må jo være noe av det mest geniale som er oppfunnet?? Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten det før.. Eller jo, jeg hadde ei bøtte hvor jeg vaska padene underveis, men det tok jo lang tid ift padwasher'n.. Så dere som ikke har en, eller ikke har 10 pader av samme farge så er det ikke mye å lure på spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre en 4sifret sum for å forenkle padvaskingen. I hvert fall ikke når man tar max tre biler i året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Nei, man må jo se det an i forhold til behov. For min del er det noe jeg har hatt mye nytte av og kommer til å ha nytte av i årevis.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre en 4sifret sum for å forenkle padvaskingen. I hvert fall ikke når man tar max tre biler i året ;)

Ta en ekstra bil så får du råd til padwasheren ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Det er langt billigere enn å kjøpe mange eksemplarer av hver pad for å si det sånn. Det er ikke mange pads du kjøper før du er oppe i prisen av en padwasher :-)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Har klart meg fint uten padwasher hittil jeg, selv på den bilen jeg tok med blå SS-lakk. Synes det er litt vel dyrt. Renser pad'en med børste mellom hver runde, og vasker pad'en jeg bruker 1-3 ganger iløpet av bilen. Forløpig føler jeg ikke noe behov for padwasher gitt. Har lånt og testet en også, så jeg vet hvordan det er å ha en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Har klart meg fint uten padwasher hittil jeg, selv på den bilen jeg tok med blå SS-lakk. Synes det er litt vel dyrt. Renser pad'en med børste mellom hver runde, og vasker pad'en jeg bruker 1-3 ganger iløpet av bilen. Forløpig føler jeg ikke noe behov for padwasher gitt. Har lånt og testet en også, så jeg vet hvordan det er å ha en. :)

Iforhold til mye annet utstyr vi har så synes jeg ikke at PW er dyrt egentlig. Det er jo også en GG bøtte som koster 300-400kr.

Siden mange her har bøtte fra før av, så hadde det kanskje gått ann å skjekket om det går ann å kjøpe kun innmaten i PW for å få ned prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Det hadde kanskje vært noe ja, men har lyst på enda en Swissvax-bøtte (kjekt å ha to i mange tilfeller) uansett, så jeg får vel tenke på det til da. Men tviler på at jeg gidder å bruke penger på PW. Dessuten følte jeg ikke at det var så skånsomt å rengjøre pad'ene slik. Dog kan det fint være innbilning! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Padwasher DIY ;)http://www.autogeekonline.net/forum/auto-detailing-tools-accessories/32608-indiej-s-pad-washer.html, om det er skånsomt mot pads, veit eg ikkje. Er no sjøl ikkje heilt 100% sikker på kossen ein padwasher virker, men kanskje noken her inne blir frista til å lage ein heima laga padwasher etter å ha lest denne og sett bildene ;)

Endret av BChris

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...