Gå til innhold

Gs-908 felgpakkespørsmål


MikTor

Recommended Posts

Hei vurderer denne felgpakken (2 stk 8,5*19 ET38 med 235/35-19 og

2 stk 9,5*19 ET35 med 265/30-19 på ein evt 2009 320D (farge pano)

Fare for subbing ved full bil her eller? kun på e46 dette er tilfelle?

annen type slitasje på bil med større dim på felg enn orginalt?

og seff vil di passe på ein Pano grå 320D stasjonsvogn?:D

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43167.jpg

Thanks icon_default_biggrin.png

La denne ut på bimmers, men uvanlig dårli respons.

Kom derfor på at det er jo noken karer her inne med 320 08 - 09 osv

Kan dere hjelpe meg?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest på e46fanatics at 19 tommer subber i hjulbuen, kun org m3 som kan ha 19 uten å subbe.

Så du må nok valse eller gå ned i størelse. ;)

btw. godt valg av felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tøv at 19 subber uansett. Men prøv bimmers.no i stedet, der får du hjelp fra folk som kan dette.

Jeg ville ha droppa slike b-b-bbillige Kina-felger pga dårlig kvalitet, men det får du selv avgjøre. De tåler lite sammenlignet med kvalitetsfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig J

Jeg har akkurat satt 19" fra GS på min E91. Skulle vel gå greit på din også mener jeg. E9x sluker jo felger. Flere som kjører 20" med 285 bakdekk uten problemer.

Mitt oppsett er 8.5x19 ET35 med 235/35 fremme og 9.5x19 ET35 med 275/30 bak. Kjører coilovers som er senket max fremme. Måtte sette på 5mm spacere for at hjulene ikke skulle ta i fjæra til coiloversene. Men det er ikke problem på vanlig understell.

0261024x685.jpg

0181024x685-1.jpg

0151024x685.jpg

Endret av Stig J

Mine BMWer

 

Instagram: 

Privat: @stigj77  

Bil: @bmwe86driver

Gnikk: @unikbilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat satt 19" fra GS på min E91. Skulle vel gå greit på din også mener jeg. E9x sluker jo felger. Flere som kjører 20" med 285 bakdekk uten problemer.

Mitt oppsett er 8.5x19 ET35 med 235/35 fremme og 9.5x19 ET35 med 275/30 bak. Kjører coilovers som er senket max fremme. Måtte sette på 5mm spacere for at hjulene ikke skulle ta i fjæra til coiloversene. Men det er ikke problem på vanlig understell.

0261024x685.jpg

0181024x685-1.jpg

0151024x685.jpg

Ahhh flott, det var det eg viste:D viste det var ein eller annen kar med ett flott svar til meg:D thanks:D

Ahhh flott, det var det eg viste:D viste det var ein eller annen kar med ett flott svar til meg:D thanks:D

Nydelig bil forresten:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest på e46fanatics at 19 tommer subber i hjulbuen, kun org m3 som kan ha 19 uten å subbe.

Så du må nok valse eller gå ned i størelse. ;)

btw. godt valg av felger

Tull ;) Har 19" på min med 35/55 senk ;) da 235/35-19 og 245/35-19, men har no tatt av senkesettet og satt på orginale M-tech fjærer (da er den senket 15/15 orginalt) Og fått 235/35-19 framme og 265/30-19 bak, ikkje montert, men GS bildeler sa det skulle gå fint :) ET er da 46 bak og 40 framme trur eg :P Er forresten samme BBS LM replica (GS....) felger som Stig J viser på E91`en over her ;)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig J

Ahhh flott, det var det eg viste:D viste det var ein eller annen kar med ett flott svar til meg:D thanks:D

Nydelig bil forresten:D

Takktakk :) Ble rimelig fornøyd og overrasket over at det passet såpass greit. Var jo et kjempeoverveid (not) impulskjøp. Måtte ha hjul kjapt og gale. Tenkte faktisk også på hvilken farge jeg skulle lakke de i vinter før jeg ringte og bestilte. Var veldig skeptisk til gull. Men jeg lar det gå og beholder de slik.

Hjulene og senken gjør alt på denne heller kjedelige bilen.

Endret av Stig J

Mine BMWer

 

Instagram: 

Privat: @stigj77  

Bil: @bmwe86driver

Gnikk: @unikbilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ble rimelig fornøyd og overrasket over at det passet såpass greit. Var jo et kjempeoverveid (not) impulskjøp. Måtte ha hjul kjapt og gale. Tenkte faktisk også på hvilken farge jeg skulle lakke de i vinter før jeg ringte og bestilte. Var veldig skeptisk til gull. Men jeg lar det gå og beholder de slik.

Hjulene og senken gjør alt på denne heller kjedelige bilen.

Ja la dem være slik dem er.. Var sikkelig pent.. Passa fargen på bilen og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ble rimelig fornøyd og overrasket over at det passet såpass greit. Var jo et kjempeoverveid (not) impulskjøp. Måtte ha hjul kjapt og gale. Tenkte faktisk også på hvilken farge jeg skulle lakke de i vinter før jeg ringte og bestilte. Var veldig skeptisk til gull. Men jeg lar det gå og beholder de slik.

Hjulene og senken gjør alt på denne heller kjedelige bilen.

Ka er fargen på bilen din forresten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...