Gå til innhold

Lage nye nybegynner guider?


trogha

Recommended Posts

Har tenkt litt på at vi kanskje burde oppdatere disse 3-step guidene fra meguiars til de litt nyere produktene Ultimate Compound og Ultimate Polish (evt.andre forbrukerprodukter), de gir nok et bedre resultat for hånd og med DA maskin fordi de faktisk har sin andel slipemidler, og føler egentlig at 3-step serien tilhører steinalderen snart. Det er selvfølgelig mye jobb å lage slike guider men synes det er på høy tid å oppdatere seg litt, eller er det bare jeg som føler det slik?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kan ikke Trogha ta på seg den da? Siden han er initativtaker og ønsker nye guider så er jo det en fin måte å bidra på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Trogha ta på seg den da? Siden han er initativtaker og ønsker nye guider så er jo det en fin måte å bidra på :)

Ja jeg har jo virkelig utmerket meg i.fht det å ta bilder å skrive tekst. så det må jo være verdens dårligste ide :thumbup:

Forslaget mitt var ikke ment som en klage, men heller som et tips for å følge med på "utviklingen", dog har Truls satt standarden ganske høyt med sine guider, så det blir ikke lett å følge opp med noe nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Enig med Bernhard. :) Her i huset heter det "Ikke påpek ting og snakk om det, men bare gjør noe med det når du ser noe som bør gjøres..." ;)

dog har Truls satt standarden ganske høyt med sine guider, så det blir ikke lett å følge opp med noe nytt ;)

Har troa på deg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nett komen på forumet her, men eg også er veldig på jakt etter litt "ferskare" guider, utviklinga her har vel vore like framtredande her, som andre stadar, berre dei siste åra.. Om nokon føler for å skrive, men ikkje er glad i rettskriving og korrektur, så kan eg gjerne ta på meg korrektur/rettskriving. Eg har ikkje nokon form for utdanning innan dette, anna enn gode karakterar i sidemål (bokmål...), så om eg kan ver med og bidra på noko vis slikleis, vil eg gjerne det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Working on it ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...