Gå til innhold

Voks over Autoglyms super resin polish?


haarstad

Recommended Posts

haarstad

Hei! Mitt første innlegg :) Tok en runde med Autoglyms super resin polish på bilen igår. Så idag kom det en prøve på Dodo juice voks... Er det nå vits å ha voks over Autoglymen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Voksen vil øke holdbarheten betraktelig. Det eneste negative som kan skje er at voksen fjerner noe av fillerene som SRP har lagt igjen i ripene. Test på et område først så ser du :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

Hei og velkommen.

Hvis du har en ny autoglym flaske så er det den nye typen som skal tåle opptil 35 vask.Mot 10-12 som er normalt. Vet ikke men ser for meg at voksen vil ødelegge det. Bare et tips som du kanskje burde vurdere. Mulig noen her på forumet vet mer og kan svare bedre....

Mvh Olav Framvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil sikkert "ødelegge" noe av beskyttelsen som SRP har lagt igjen, men så legger jo voksen igjen sin egen beskyttelse som er bedre likevel :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Om voksen har lenger holdbarhet en SRP :)

Normalen før var i allefall Extra Gloss Protection over SRP, den er fri for løsemidler, hvorvidt det samme gjelder DoDo er jeg saktens ikke helt sikker på. Gjør som Mighty sier, test et lite sted først og se mht fillere i SRPn, så du ikke får et dårligre utseende på lakken etter voksen :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...