Gå til innhold

Erfaringer rundt Finish Kare 1000P?


Suvdal

Recommended Posts

"Normal curing time is about 24-36 hrs" var svaret jeg fikk fra finish kare. Og helst opp i mot 18 grader. Det vil nok funke under det også, men for å få den syke beadinga og holdbarheten så bør den nok få herde i god temperatur.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd denne var en voks jeg, men ser nå det står sealent. Hvordan er denne i konsistensen? Ut fra boksens utforming, så regner jeg ikke med den er flytende? Er en lett å jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg har lest om den på utenlandske forum, er at den skal være sykt enkel og jobbe med. Hvilken konsistens det er på den har jeg forøvrig ikke fått me meg. Men det kan sikkert Mighty svare på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic: hvorfor er klokkeslettene på alle innleggene feil her inne? Jeg skrev mitt innlegg over 12 i alle fall.

On-topic: Jeg trodde alle sealere var flytende jeg, men det er kanskje fordi jeg kun har vært borti MG #21 og DG 111.

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Litt off topic: hvorfor er klokkeslettene på alle innleggene feil her inne? Jeg skrev mitt innlegg over 12 i alle fall.

On-topic: Jeg trodde alle sealere var flytende jeg, men det er kanskje fordi jeg kun har vært borti MG #21 og DG 111.

Offtopic: Still klokken i brukerinnstillingene (hak av for sommertid)

Ontopic: Sealere kommer i flytende og fast form, akkurat som vokser. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...