Gå til innhold

Bitteliten test av Nanosvampen


bjorke

Recommended Posts

Mottok noen Nanosvamper for et par dager siden, og tenkte å teste hva de var gode for. Ovnen har noen stygge svimerker som jeg, ehh samboeren, har prøvd forgjeves å få vekk med ulike kjøkkenkjemikalier. Et par lette strøk med svampen, og voila:

DSC_0011-1.jpg

DSC_0003-3.jpg

DSC_0013-2.jpg

Mangler bare litt keramikkrent-polish nå, så er den god som ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Testa det samme her på keramikk toppen og det kan bekreftes at den funker gull..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Mye nanosvampen kan brukes til ja :)

Dama svidde noe mat her om dagen, og sto å skrubba med zalo og alt som var.

Så kom jeg med min Nanosvamp og vips skitten var borte på 20sek :D

Før:

post-1-1223407893_thumb.jpg

post-1-1223407915_thumb.jpg

Etter:

post-1-1223407942_thumb.jpg

post-1-1223407949_thumb.jpg

Regner med det blir bestilt Swissvax Divine for å å ha på til slutt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

svisj og svosj den der svampen..... alle som jeg har gitt en nanosvamp til slår jo stiften av begeistring.. prima saker

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Mye nanosvampen kan brukes til ja :)

Dama svidde noe mat her om dagen, og sto å skrubba med zalo og alt som var.

Så kom jeg med min Nanosvamp og vips skitten var borte på 20sek :D

Regner med det blir bestilt Swissvax Divine for å å ha på til slutt :lol:

LOL, passe flaut for dama å bli slått av mannen i huset i å gjøre ren en kjele :P I alle fall med et BILPLEIEPRODUKT! Kanskje den hobbyen ikke var så ille allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Problemet er når de "oppdager" at vi faktisk får ting renere en de klarer, da har du faktisk skutt deg selv i benet..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Jepp det er skummelt. Best å drå frem skitne filler og annet drit når en skal hjelpe til i huset, vaske alle klær samlet uansett farge på 90 grader samt sørge for at du generelt sett blir oppfattet som dårligere enn konemor når det gjelder husarbeid.

Må ha tid til bilen og... ikke bare vaske panner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Støvsuging går greit egentlig, men vaske hus er ikke så kjekt. Nytter liksom ikke å claye vegger for så å rubbe, polere og legge sealer og voks på. Det blir liksom aldri blankt, men istedenfor ender du opp med at maling og strie tar kvelden for godt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanosvampen er også ekstremt rå på kalkflekker på badet. Hadde noen flekker på servanten som jeg aldri har fått bort, med nanosvampen forsvant det med engang.. :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

billakk er NJA, noen har testet det og syntes det er ok, men den fjerner maling bla, så jeg personlig holder den unna lakken min, men på en gammel bil som er type "skitt au" kan den sikkert testes, tror du skal være veldig forsiktig på steder du har en lakkskade eller en bulk (utover bulk) da den som nevnt kan fjerne maling/lakk også...

Så jeg sier NEI til denne på bilakken..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Flot at folk er så glade for svampen :D

Bruk svampen på disse overflater:

Bil interiør: Plastik, kunstof, skinn og tekstil.

Eksteriør: Plast, glas, felge og krom/rustfrit stål. Genial til forrengjøring innen påføring av plast produkter. Fjerner gamle polish rester osv. Hvis du har en nanosvamp i huset trenger du heller ikke vanlig glass rens mere. En hvåt nanosvamp og tør Microfiber el. papir, helt top.

Hold dig generalt fra malte overflater ( Den kan dog brukes som anti børne graffiti svamp på vege og border, men ikke knid mere end et par gange da fjerner du som sagt malingen med flekken )

Anti Graffiti: Jeg har fjernet graffiti med svampen på billakk, skilte, glass og stål

Med hensyn til billakk så bruk den kun hvis du har noget som du har vanskelig ved at fjerne, og pas på med ripede eller ødelagte dele som truhaa sagde. Godt Råd Det :-) Synes ikke man skal bruge svamp på lakk generalt.

Husk Rabatavtalen !! Der er flere der har benyttet at man kan få 20 stk svampe til prisen av 10 :-)

Flere spørgsmål ?? Spørg mig gjerne på rabatavtale tråden

Nanolotus var på nanoteknologi messe se et lille tv inslag her: www.videnskab.dk

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Utrolig kul video B) Ser ut som det blir bestilt litt ja. Men gjelder samme tilbud på svampene gjennom godkjemi og eller bare ved bestilling via nanolotus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Utrolig kul video B) Ser ut som det blir bestilt litt ja. Men gjelder samme tilbud på svampene gjennom godkjemi og eller bare ved bestilling via nanolotus?

Regner med det bare er på nanolotus, mens det er 10% hos godkjemi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Rasmus linse lus... he he så bra ut på tv... seriøs liksom...;)

Bra respons på messa der? nanolotus er jo WOW saker det, mange som blir imponert over det regner jeg med...

Svampen slutter i allefall ikke å imponere.. leter konstant etter ting jeg kan nanolutisere..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus
Rasmus linse lus... he he så bra ut på tv... seriøs liksom...;)

Bra respons på messa der? nanolotus er jo WOW saker det, mange som blir imponert over det regner jeg med...

Svampen slutter i allefall ikke å imponere.. leter konstant etter ting jeg kan nanolutisere..

Ja det var kjempe moro, forestil dig en hel messe med kedelige nanotek stande og så o et hjørne står der 4 gutta og kaster med vand. Jeg tror vi var den mest besøgte stand selvom vi var en av de minste.

Nanoteknologi i Rusland havde en stand der nok har kostet rundt en 1/2 mil. men den var stort set tom hele messen.

Linse lus he he !!

Hyggelig du synes filmen var fin. www.videnskab.dk

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...