Gå til innhold

Meguiars voks som første voks?


ronnys

Recommended Posts

http://www.shinearam...p?id=MEG-G18211

Er dette noe å satse på som første voks?

Denne er ganske ny, så det er ikke sikkert at så mange har erfaring med den.

Collinite er en ekstremt bra voks i.fht prisen, den får du også hos bilnerden(?) for ca.200.-

Voksen du linket til får du her for 230.- inkl. frakt og uten avgifter: http://www.ebay.com/itm/Meguiars-G18211-Ultimate-Paste-Wax-11-oz-/140731898029?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item20c44658ad

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel bli toll på denne, da prisen er over 200 kr..

Voksen koster 17 doller som forsåvidt ikke er i nærheten av 200.-, dermed ingen avgifter på denne.

Hadde voksen kostet mer enn 200.- alene, må man betale avgifter av hele beløpet inkl. frakten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne voksen og er veldig fornøyd med den. Den er vel teknisk sett en sealer om jeg ikke tar helt feil, men den skinner som bare det, lett å føre på og lett å buffe av. Har påført både for hånd og med DA med gode resultater. Det eneste jeg ville vurdert var å kjøpe liquid versjonen av den, da den ikke setter flekker på plast osv, for det gjør denne.

Om du bestiller kun denne, så kommer det ikke moms med, men legger du til litt og havner over 200 blir den uforholdsmessig dyr.

Edit: ser på siden til shinearama at de har samme tekst for liquid og paste, men jeg har klart å lage noen flekker når jeg har vært uoppmerksom rundt plastdetaljer. Dårlig tid gir som oftest mer arbeid :)

Endret av Svg1974
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...