Gå til innhold

Shine av MB190E, Hamar


w201-16

Recommended Posts

Jeg har en nylakkert Mercedes-Benz 190E.Bilen ble lakkert i desember å den er lakkert mtp. at den skal slipes ned(med f.eks 2000 +3000) å rubbes og poleres opp igjen så det er godt med klarlakk på den.

Fargen er 481 Bornite blackberry metalic(org MB) som sikkert noen vil kalle burgunder, evt grå/lila.

Det er ikke montert embelem,lister eller dørhåndtak. Plastdekselene på dørene plukkes av så det kun er karr. Det er montert en hjulbuelist å vinge,men vingen demonteres med dekslene på dørene. Grillen er å lett å ta av.. Front og bakrute monteres antagelig til uka.

Jeg trenger hjelp til denne jobben da jeg ikke har lyst tilå begi meg ut på dette alene da planen er å få en ok strøken bil. Har verksted med bl.a. bra med lys, vann,luft bukk +++ hvis det er ønskelig å gjøre jobben her.

16012012318.jpg

16vfangerforran01.jpg

Endret av w201-16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Hei

Du er altså ute etter å få hjelp til å våtslipe hele bilen og polere opp igjen etterpå?

Når er det evt snakk om å få gjort det? Kan hjelpe deg, men da ikke før etter 17. Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer.

Bilen skulle vært ferdig til ca 2uka i mai.

Den må på hjulstillingskontroll, på rulle å mappes, biltilsynet for godkjenning, eu-kontroll å ha vært litt i bruk før den 20mai(treff siste helga i mai). bilen har vært helt nedplukket så vil bruke den litt før jeg legger ut på "langtur".

Å disse tingene bør/må gjøres med montert bil.

Kan sløyfe montering av embelemer slik at det bare er dørhåndtak og speil som sitter der på disse tingene hvis det blir .tot krise slik at dette må fikses etter 17.mai.

Har du noen ca. pris på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...