Gå til innhold

Tips og erfaringer ved utdrikkningslag.


Suvdal

Recommended Posts

Hei,

Skal arrangere ett utdrikkningslag nå, og har dessverre ikke all verdens av erfaringer med det. Så i den sammenheng lurer på jeg på om noen av dere har vært med på noe artig som en kan gjøre på en sånn dag?

Bor 1 time fra Oslo, så hadde vært gull om om tipsene omhandler noe som vi kan gjøre der f.eks :)

Har jo fått ned endel på blokka her fra før, men klarer liksom ikke bestemme meg for hva som blir "best".

-Paintball

-Curling

-Fly/tandemhopp

-Motorsport. Som gocart osv osv osv.

-Rafting

-Mega zone / Gladiators

-Fekting

Noe mer?

Å ja, jeg veit at en utenlandstur til Praha med opphold på hotellet som ligger rett ved siden av Darling Cabaret er det beste alternativet ;):P (sjekker priser as we speak)

Men kommer dere på noe, så skrik ut :) Alle ideer mottas med stor takk :)

Endret av Suvdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det viktigste er at det blir ett "utdrikningslag" og ikke ett "utdritningslag" jeg.. Bruden/brudgommen skal ha en god opplevelse av dette!

Heelt enig. Kommer aldri til å sende noen nedover Karl Johan i borat drakt for å si det sånn.

Dette skal bli e artig dag for både brudgom, og de involverte :)

Bernhard: Vegas blir nok i overkant dyrt for de fleste dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Syns det viktigste er at det blir ett "utdrikningslag" og ikke ett "utdritningslag" jeg.. Bruden/brudgommen skal ha en god opplevelse av dette!

Nuff said, det er jeg så absolutt enig i.. Og ikke minst at alle skal ha det gøy, og at det ikke blir moro på brudgommens bekostning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil Holthe

syns det viktigste er at den som skal drikkes ut har en dag han kommer til å huske. litt klisjeaktig, men det er jo han/henne dere gjør det for. tenk ut ting, kanskje 1 stor/hoved ting som dere legger mest i, og resten kanskje "småtteri" i forhold, også avslutte med en heidundranes fest! ikke sjenk han under bordet før festen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg holder også på å planlegge noe slikt.

Praktisk nok bor de fleste gjestene og hovedattraksjonen på forskjellige steder i landet siden folk flytter etter studier :D

Så vi kommer til å dra til enten Bratislava eller Praha, så blir det tur til en våpenklubb og prøveskyting med diverse tøffe våpen, inkludert AK 47 :D

Dette koster en liten tusenlapp per person men for en opplevelse... :D

Så er det jo gokart og andre muligheter utover dette.

Det beste av alt er at det går direkte fly fra Oslo og i tillegg er det mye billigere :)

Håper ikke min attraksjon kommer over dette forumet.. Har vært litt frem og tilbake om jeg skal skrive denne posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, misunnelse!!!!!!!!!! Gutta jeg skal ha med vil overhodet ikke bli med på en sånn tur, men dessverre veit de ikke hva de går glipp av.

Vi var i Praha i fjor, og dit skal jeg absolut tilbake. Vi ble også tatt med til en gocart bane, og den var vel fort 3x så stor som noe annen bane jeg har kjørt på. I tillegg gikk cartene greit nok :) Billig, og 10 minutters kjøring eller noe.

Å som ett ekstra tips til dere, som skrevet oppi her, Darlings Cabaret :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare arrangert en gang, og da brudgommen skulle jobbe denne lørdagen, begynte vi med å ordne fri fra jobb for han.

Han møtte jo opp på jobb som vanlig, hvorpå vi leide en partybuss med sjåfør, som hentet først alle andre som skulle være med, så stakk vi samlet på butikken for å hente brudgommen.

Vi hadde sørget for å fylle opp bussen med pils og annen drikke på forhånd.

Brudgommen var en habil tegner, så vi utstyrte han med Odd Nerdrum parykk og kjortel, og stilte oss opp på torget i Molde der han tegnet tilfeldige forbipasserende og gav bort tegningene. Som "betaling" for jobben fikk han pils av oss. :)

Dette kan høres ut som utdriting, men det var absolutt ikke det; bare uskyldig moro for alle inkl brudgommen.

Etter en times tid kjørte vi videre til en utendørs Paintball-bane der vi delte oss opp i to lag, og spilte både Team Deathmatch og Capture the flag.

Etter noen timer med paintball ble vi sluppet av på 3-4 forskjellige steder i Molde der vi fikk dusje og fikse oss litt, før bussen hentet oss igjen og kjørte oss ned til sentrum der vi hadde avtalt/reservert en del av et utested.

Så ble det party utover kvelden og natta.

Skal også i et lag nå i juni, og da ryktes det at vi skal på rafting, øksekasting og andre friluftsaktiviteter før festen fortsetter i en lavvo utover natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare arrangert en gang, og da brudgommen skulle jobbe denne lørdagen, begynte vi med å ordne fri fra jobb for han.

Han møtte jo opp på jobb som vanlig, hvorpå vi leide en partybuss med sjåfør, som hentet først alle andre som skulle være med, så stakk vi samlet på butikken for å hente brudgommen.

Dette er omtrent samme som vi planlegger. Stakkaren går på jobb som vanlig og blir plutselig kjørt til flyplassen..hehe... Han har reservert seg mot fallskjermhopping så det blir jo ekstra artig..haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...