Gå til innhold

Knutis Bilpleie lanserer ny tjeneste: oblater


Knutis

Recommended Posts

River av mine om 5 minutt! :)

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var mine borte!

Bruktbil med lapper fra 2007 her, så de satt litt, det som er fint med forumet her er at man har også blitt introduser til gammeldags barbering og har da løse barberblader tilgjengelig....

IMG_0413.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så faktisk en A8 uten oblater i går. Så så merkelig/uvant ut at jeg syns det var på grensen til stygt :P

EDIT: Men skal sies at skiltet var gulnet og så ut som det var 20 år gammelt.

Endret av EspenL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10057210

Trer i kraft 1. mai. Inntill da skal oblatene stå på.

"Ingen må ta av oblatene før 1. mai. Da trår det nye regelverket i kraft. Men det er bare å la oblatene sitte på så lenge man vil, opplyser hun."

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh crap... :( Det får heller gå sin gang.. Er ikke så lenge til mai.. :)

Kjetil Bjørløw Løvold

2006 Audi A6 avant 2.0TDI S-line, 1998 Honda Civic EJ9 1,4iS (X), 1990 Mazda RX7 Cab (X), 1996 Caddilac SLS 4,6L V8 Northstar (X), 1995 Volkswagen Golf CL 1,8 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon O

Det står jo på regjeringens sider at dette gjelder fra og med 2012. Tror jeg stoler mer på det enn VG

- Vi sparer på trykking og utsendelse av oblatene. Men ikke minst også mye tid våre ansatte på trafikkstasjonene har måttet bruke på besvare henvendelser fra bileiere som ikke har mottatt oblater eller har hatt spørsmål, sier seksjonsleder Vegdirektoratet, Kari Aamot.

- Det har vært en ganske klar sak, i og med at vi effektiviserer forvaltningen, sier Aamodt.

Ingen må ta av oblatene før 1. mai. Da trår det nye regelverket i kraft. Men det er bare å la oblatene sitte på så lenge man vil, opplyser hun.

Nå er det vel ikke VG sin påstånd, men seksjonslederen i vegdirektoratet som sier dette.. Men stol på hvem du vil ;)

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10057210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis infoen på regjeringen.no er feil er dette trist når det står formålet for siden er:

regjeringen.no er den offentlige informasjonstjenesten på Internett hvor informasjon, dialog og tjenester fra regjeringen, departementene og Statsministerens kontor formidles til publikum.

Etter sånn jeg forstår dette så er dette like bra som en lovbok, så om noen blir stoppet ville jeg henvist til siden og nektet for bot el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...