Gå til innhold

Chemical Guys Leather Scent


ThomasA

Recommended Posts

Noen her som har prøvd ut chemical guys leather scent? lurer litt på om jeg skal teste den ut. Har lyst på '' ny bil '' lukt i bilen, og tenkte kanskje noen her har prøvd den ut. Og vet om den lukter godt og varer lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth78

Stripper Scent er også veeeeldig god :)

Er ikke det en skikkelig råne lukt? Første som slo meg var en volvo av eldre modell... og laksetrapp. Håper jeg ikke trakker på noen tær :unsure:

Har ikke luktet på den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg vil anbefale Autoglym sin Odor eliminator. Denne lukter litt (ikke intenst) parfyme de første dagene. Etter det går den mere over til en mer anonym "ny bil lukt" Jeg er hvertfall veldig fornøyd med denne.

Jeg har jo ikke akkurat testet alt mellom himmel og jord, så det finnes sikkert også bedre produkter. Bare deler min erfaring.

PS

Selv om man liker gammel Volvo så man ikke nødvendigvis like wunderbaum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Er ikke det en skikkelig råne lukt? Første som slo meg var en volvo av eldre modell... og laksetrapp. Håper jeg ikke trakker på noen tær :unsure:

Har ikke luktet på den selv...

På ingen måte. Jeg er selv allergisk mot type inngrodd 240-lukt og wünderbaum (ligger nok i familien). Min mor og far INSISTERTE på at jeg skulle bruke denne i bilen deres og det er absolutt godkjent!

Dama synes den blir litt for søt igjen, men alt i alt så synes jeg den er fantastisk god. En diskret lukt som ligger i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChristerM

Luft bilen, så lukter den fantastisk. Føler mye av "ny bil lukt" produktene som er egentlig bare er Wunderbaum av en eller annen luguber sort som er jasset ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den "wonderbaumen" fra Shinearama, og den lukter litt som søt te, veldig diskret lukt som lukter godt :) alle som har sittet på har reagert på at den lukter så godt!

Da får jeg prøve stripper scent på vegne av deg da Christian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
FiveInline

Jeg bruker også stripper scent i mine biler.

Behagelig lukt som ligger i bakgrunnen!

Vet ikke holdbarheten på den ennå siden jeg spraya inn for 3 dager siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr

Jeg for min del bruker utelukkende Leather Scent i egne biler og alle biler jeg polerer. en sprut under setet så lukter det digg ny bil :)

Er en "lær"-lukt, men den gjenskaper mye av lukten i et nytt produkt(les: bil , sofa etc etc) som alle mine kunder har kommentert som meget positiv. Også de med stoffseter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Chemical Guys Stripper Scent er utrolig bra på lukt. :) Varer litt kort, men da er jo bare å spraye litt på igjen :)

Jeg liker godt de nye fra CG: purple stuff (lukter druesaft), WaterMelon og Honeydew. Varer fortsatt kort, men det kan være greit det også ettersom man liker å variere litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Jeg bruker Chemical Guys Leather cleaner og leather conditioner. Veldig fornøyd!

 

Noen her som vet hvordan Leather Scent lukter i forhold til conditioner?

Jeg synes Chemical Guys Leather conditioner lukter veldig godt, så om Scenten lukter det samme blir det butikk :-)

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...