Gå til innhold

Suvdal`s Skoda Superb.


Suvdal

Recommended Posts

Bilen er en 2012 Skoda Superb Elegance med 140 hk diesel motor.

Bestilte den i januar, med akkurat det utstyret jeg følte jeg "trengte", og det ble i bunn og grunn det meste :)

Har dessverre ikke fått tatt så mye bilder enda, så de som blir lagt ut her nå er kun tatt med Iphone.

Har også fått sotet frontrutene på bilen, og i dag fikk den også sine "første" LED lys.

Flere, og bedre bilder kommer nok om ikke så lenge. :)

bilde6.jpg

bilde7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra dagens pæreskift :)

Før, under, og etter bilder. Var litt for lyst ute, så fikk ikke fram det "endelige" resultatet. Pærene er forøvrig ikke de peneste utseendemessig, på kort hold, men det er det forhåpentligvis ingen som ser når de passer i litt fart :)

bilde1.jpg

bilde2.jpg

bilde3.jpg

bilde5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil :) helt supre biler med gigantisk plass i :P skoda har komt seg ekstremt på kvalitet å design

Jeg har iallefall ikke funnet mye å klage på enda :) Har vel og merke en 07 Touran også, så må ærlig innrømme at jeg er bortskjemt med den massive baggasjeplassen i den. Touranen er vel endel over 700L baki, mens Superben er 633L, å det merkes. Men har ikke hatt noen store problemer mht det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt updates:

- Satte inn nye pedaler i helga. Alu sådan. Bilder kommer seinere i dag.

- Større bakluespoiler har jeg også kjøpt, som jeg forhåpentligvis får igjen fra lakking i dag/morgen. :)

- Bytta begge skiltholderene mine til helt svarte "plaine".

- Satt inn chrome ringer rundt justeringa til aircondition anlegget. Her har jeg også noen bilder liggende.

- Sommerdekk er også på, og det medførte en vurderings sak ut av en anna verden mht senk/ikke senk. Bestilte bilen med sportsunderstell, men med 18" syns jeg den dessverre fortsatt er høy som ett fjell. Den "ansvarsfulle" i meg sier ikke senk, mens ungen i meg fortsatt skriker etter justerbart...... Har en kompis med lik bil, med justerbart, så skal prøve hans litt før jeg tar en endelig avgjørelse.

Endret av Suvdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tid for noen bilder :)

Fikk dessverre ikke tatt noen FØR bilder med IPhone`n, men her kommer resulatet av pedal replacement :)

Pedaler.jpg

Her etter at jeg satte på chrome ringer rundt temp styringen av aircon

Før:

Oversiktsbildefr.jpg

Etter:

Oversiktsbildeetter.jpg

50/50:

50-50bilde.jpg

Og ett close up:

Closeup.jpg

Å i dag måtte det selvfølgelig til en bra "shine" på bilen, med følgende resultat :)

17Mai.jpg

De flaggene BØR holde seg på plass...... Som nevnt i en annen tråd, hva gjør en ikke for kvinnfolka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustinCase

Ble jo fint med de chrome ringene, gleder meg til å se bilder av spoileren når du får den på. Er det hos superskoda du har handlet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo fint med de chrome ringene, gleder meg til å se bilder av spoileren når du får den på. Er det hos superskoda du har handlet eller?

Chrome ringene kjøpte jeg på superskoda ja, mens spoileren ble kjøpt hos Skoda forhandler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har det blitt gjort endel mer på bilen :)

- Bytta ut det meste av pærer innvendig til LED. Mangler bare taklampene, men de blir tatt innen kort tid.

- Satt på ny bakluke spoiler.

- Bytta til det nye Skoda emblemet (som vistnok kommer på alle 2013 modeller) Fikk bare kjøpt ett i utgangspunktet, men ett nytt er allerede bestilt.

Har også "hjulkopper" med den nye logoen på, i bestilling, så håper de dukker opp ganske snart. :)

Bilder:

Bakluke spoiler før:

Baklukespoilerfr.jpg

Bakluke spoiler etter:

Baklukespoileretter.jpg

50/50 LED gulvbelysning:

50-50LEDibaksetet.jpg

Bilde av den nye logoen:

NyttSkodaemblem.jpg

Dessverre ble bildet av den nye logoen elendig. Tatt med Iphone, utenfra og inn i garasjen. Ble en god del bedre irl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Ser veldig bra ut med de diskrete oppgraderingene dine :) Eneste som mangler nå, er å bytte ut skiltramma foran med 3M Dual Lock.... ;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut med de diskrete oppgraderingene dine :) Eneste som mangler nå, er å bytte ut skiltramma foran med 3M Dual Lock.... ;)

Det er også på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...