Gå til innhold

hvordan bruke Pneu?


Cossie

Recommended Posts

Tommy

Jeg pleier å spraye det på penselen, å pensle på, for så å la det stå på en liten halvtime, og så tørke av overflødige rester.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sånn jeg gjorde å, bortsett fra å vente så lenge som en halvtime. men jeg syns det blei sånne flekker, noen steder var det mørkere enn andre liksom. derfor føler jeg at man burde gni den inn, så den dekker likt over hele...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Eventuelt kjøre over en ekstra runde, hvis dekket trekker til seg mye av vesken.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Kjekt å lære litt hver dag :) Jeg har brukt pneu på 4-500 dekk, men aldri tørket av etter en stund :) Bruker veldig lite.Sprayer på penselen og fordeler utover.Først langs dekket, så opp og ned for å fylle alle kriker og kroker i bokstavene og riller, så lengs igjen.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med pneu på gamle dekk er at man må til med flere runder første gangene, da dekkene trekker til seg veldig mye på forskjellige plasser, noe som lager en del skjolder...

Skikkelig gamle dekk er det vist ikke håp for, når corvetten(1 eier siden 1981) kom i hus ifjor hadde den orginale dekka ennå, bilen hadde gått ekstremt lite, så eier hadde heller ikke bytta dekk, datostemplinga på dekka viste at de var produsert i september 1980(!!). På disse dekka trakk ikke pneu inn i det heletatt.

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Hvertfall viktig å bruke nok produkt, hvis ikke kan det fort bli skjolder eller felter uten Pneu. Jeg pleier å grovtørke dekkene med et håndkle det ikke er så farlig med, så la det lufttørke helt før jeg sprayer litt forsiktig utover. Sprayer også en gang på Pneu-kosten før jeg fordeler det utover. Bruk god tid til å spre det ut overalt. Jeg tørker heller ikke av noe produkt etterpå, og det blir like pent resultat hver gang.

IMG_4046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...