Gå til innhold

DealExtreme.com


Christoffer A

Recommended Posts

Christoffer A

Heisann.

Akkurat bestilt meg en lykt og litt annet stæsj herfra og lurer på erfaringer folket har fått i forhold til denne siden? :)

Frakt tid/ Kvalitet og holdbarhet /evt reklamasjoner/ service osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid før ting blir levert siden alt blir hentet inn på bestilling. Det pleier å ta rundt 10-14 dager for min del før det ligger i postkassa.

Har rundt 120 bestillinger derfra de siste 2-3 årene og har aldri hatt noe problem. Som alltid med bestillinger fra langtvekkistan så er det bare å bestille og glemme at du har bestilt, så slipper du å gå å vente. Plutselig ligger det en overraskelse i kassa :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har bestilt diverse småplukk-tilbehør til telefoner og sånt derfra, samt en Ultrafire-LED-lykt, og alle gangene har det kommet i løpet av en ukes tid/10 dager. Ikke noen problemer av noe slag, prisene er latterlig lave (og kvaliteten ofte deretter), og de har gratis frakt på alt. Gull! :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer A

Hehe. Regnet nesten med at det kom til å ta litt tid ja, men som det blir sagt her kan jeg godt vente lenge når det er såpass lave priser :D

De selger jo stort sett alt som er av smått og stort, så det kan vel hende at det blir en bestilling eller fem i etterkant om denne går som den skal :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha lagt igjen noen tusen kroner der etterhvert, stort sett fordelt på ordre godt under hundrelappen :P

Fornøyd med lykten, Christer? Var på nippet til å kjøpe en til vårshiningen men klarte aldri bestemme meg for hvilken pga. det vanvittige utvalget de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet masse fra Dealextreme, først og fremst for å få tak i gode lommelykter og lykter til en billig penge. Helt perfekt butikk å handle fra om det ikke er viktig at saken dukker opp innen tre dager :)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Fornøyd med lykten, Christer? Var på nippet til å kjøpe en til vårshiningen men klarte aldri bestemme meg for hvilken pga. det vanvittige utvalget de har.

Lykten er knall, men kunne hatt litt bedre spredning av lyskjeglen for holospotting. Må nok finne meg en lykt til, tenker jeg...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra lykter der! Har en Cree lykt som lyser noe helt latterlig heftig, til å koste rundt 120kr! Det man må jobbe litt med når man handler lykter der, er å finne passende batterier og ladere. Man bør jo ha et eksempelvis ultrafire batteri som har litt mer guffe enn vanlige batterier når man først skal ha en slik lykt.

Leveringstiden derimot... Det tar jo vintrer og vårer, og det er ikke alle produktene som funker når man mottar de. Spesielt den 1$ gadget avdelingen, der er det mye bra, men mye som ikke funker...

Returer? Man må belage seg på å sende inn RMA helt tilbake til Kina, som er bare stress syntes jeg. Da vil det være like greit å kjøpe et nytt produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Til de prisene de opererer med går det an å leve med en DOA lykt eller annet småprodukt. Irritasjonsmomentet (for noen) er vel helst det at det tar så lang tid å få varene, så om man planlegger noe med det man har kjøpt og det ikke funker, så kan det fort ta en måned til før erstatningen kommer.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk en 12v USB plugg til å sette i 12volten i bilen, som kostet ca 10kr. Den funket jo ikke. Ble ikke kjempeskuffet for å si det sånn, når prisen er så bra. :) Men de var ganske mye bedre før, har lest mye om at folk ikke får varene, de ikke svarer på support, problemer med returer og generelt treigt. Har handlet hos de i 3-4 år nå, og i førsten var det knallbra! Så mulig de har for mye etterspørsel akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk webshop men de er treeeege og etter å ha testet ut www.ahappydeal.com som har de samme dx greiene og billigere selv med frakten så leverer de på en god uke. Dx er tregt og det trekker veldig ned :(

Endret av dmp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har handlet mye på DX igjennom tiden, men ca. uansett hva jeg skal ha, så finner jeg det billigere på ebay enn på DX.

Så har ikke blitt så mye i det siste på DX..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Tar opp igjen denne tråden. Hold dere unna denne dritt butikken og dritt servicen :) Sender de en pakke med Singpost så er du hjelpesløs. Har ventet 34 dager på en pakke som har vært registrert hos Singpost og den er borte.. Ikke Dealextreme selvsagt sin skyld, men det er jo de som bruker Singpost på mindre pakker, hjelper ikke med sporingsnummer da gitt... Umulig å få igjen penger også, please wait, register ticket please osv osv.. Bruk heller ebay, jeg har snart 400 kjøp og aldrig hatt noen særlige problemer.. Skal sies att Dealextreme brukte lang tid å pakke varen men gikk greit fort når de sendte med chinapost...

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har ventet borti 60 dager på pakke fra dx.com tidligere, uansett hvem de har sendt pakken med.

Har heller ikke hatt problemer med kundeservicen der, har som regel fått svar i løpet av etpar dager de få gangene det har vært noe.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...