Gå til innhold

Nybegynner vil lære maskinpolering


Aleksander Ødegård

Recommended Posts

Aleksander Ødegård

Hei,

Skal snart bestille meg DA-maskin og gi bilen en liten makeover.

I den forbindelse kunne jeg tenkt meg å tilbringe en dag/kveld hos en detailer i Trondheim som kan lære bort litt tips og triks om bruk av maskin, mengde produkt, press m.m.

Jeg stiller selvfølgelig som assistent til vasking, fotografering m.m.

Noen som har lyst til å lære bort?

Har ikke anledning til å dra noe langt, så det bør skje i Trondheim.

Ta kontakt på pm

Endret av Aleksander Ødegård
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert svippe innom en dag etter jobb (kontor i Trondheim). Er ikke på kontoret hver dag, men skal dit noen dager denne uken om ikke planene endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19quiz76
Slenger meg på denne.

Men gjelder i området Oslo omegn.

Bare å gi pm lyd om du vil ha en grønnskolling hengende over deg en kveld

+1!

Har bra fotoutstyr og kan ta bilder underveis, har også en del vaske- og detailingutstyr jeg kan ta med :)

Blodfersk, men hekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander Ødegård

Jeg kan sikkert svippe innom en dag etter jobb (kontor i Trondheim). Er ikke på kontoret hver dag, men skal dit noen dager denne uken om ikke planene endres.

Føler jeg var litt utydelig i det første innlegget mitt.

I mitt tilfelle er det ønskelig å delta på detailing hos "læremesteren" med kundebil eller liknende.

Har ikke stor nok garasje til å jobbe i, så egen detailing skjer ikke før i Mai.

Som jeg nevne tidligere stiller jeg som assistent og fotograf. Har litt kjemikalier jeg kan bidra med til jobben som takk for lærdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg var litt utydelig i det første innlegget mitt.

I mitt tilfelle er det ønskelig å delta på detailing hos "læremesteren" med kundebil eller liknende.

Har ikke stor nok garasje til å jobbe i, så egen detailing skjer ikke før i Mai.

Som jeg nevne tidligere stiller jeg som assistent og fotograf. Har litt kjemikalier jeg kan bidra med til jobben som takk for lærdommen.

Da missforsto jeg litt. Har ingen kommende jobber før tidligs i Mai, og Steinkjer blir vel kanskje litt langt unna uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...