Gå til innhold

Frakt Oslo -> stavanger anyone?


MadsH

Recommended Posts

TobiasW

Jeg skal faktisk fra Bekkestua til Stavanger neste uke. Eneste er at jeg må sjekke plass og slikt. Er det mulig å få den levert til meg (Bekkestua) slik at jeg slipper å kjøre innom noe sted?

Kan ikke love deg noe, men kan jo se om vi får det til så har du kanskje et alternativ :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Jepp, skal prøve på det. Må bare avklare med sjefen og :) Kanskje jeg får bruke Fomaen på veien for en liten vask :lol:

Jeg finner det nok ikke ut før hele bilen er pakket, så beste er om du gir meg et pling her sånn tirsdag/onsdag så kan vi se da :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle vi gjort, men nå skal jeg besøke golfbanene i Stavangerområdet, og da blir firmabilen brukt :) Men jeg får hvertfall sett din da! Hvilken farge er din igjen?

Hvor skal du spille? Ikke åpnet på østlandet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Hvor skal du spille? Ikke åpnet på østlandet enda?

Skal nok ikke spille så mye, men holde demoer på golfbanene som har åpnet/åpner nå fremover :)

Her er et en bane i Fredrikstad som er åpen, rangen på Haga åpner idag (men ikke banen!), også åpner Kragerø på lørdag. Så er vel egentlig ingen ting i nærheten/Østlandet enda

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kult. Noe spesielt merke du har demoer for? Jeg vurderer nytt utstyr i år, men må få spille litt først, for å se om jeg fortsatt er gira etter det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Ah, kult. Noe spesielt merke du har demoer for? Jeg vurderer nytt utstyr i år, men må få spille litt først, for å se om jeg fortsatt er gira etter det:-)

Ja, vi er leverandører for Cleveland, Srixon, Never Compromise, og selger videre til proshoppene :) Bare å komme og teste på demo hvis vi drar til Stavangerområdet til uken. Hør med proshopen der om når det blir demodag.

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Hiver meg på denne tråden, er det noen som kunne tenke seg å frakte en skjenk fra Drammens-området (Mjøndalen) til Sola for noen hundrelapper? Den er ganske stor, mål B:145 D:45 H:77.

Hilsen Ellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...