Gå til innhold

Premium Chenille Microfiber Wash Mitt


Chrisjs

Recommended Posts

MIC_493-2T.jpg

Cobra Micro-Chenille Wash Mitt

Det er sikkert mange her inne som har denne wash mitten, så jeg lurer på hvor mange dere sliter ut på ett halvt år? Jeg har slitt ut 2 mitter på ett halvt år. Og jeg vasker bilen ca 1 gang i uka. Synes dette er noe kort levetid.

Hvor lang tid holder din mitt?

Endret av Chrisjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mitten du har bilde av der har jeg selv og har brukt den to ganger.

Helt grei mitt... men de ner litt tung og jobbe med, da den trekker til seg myyye vann.

Skal man vaske flere eller store biler, blir den fort tung og holde på med.

Personlig, så foretrekker jeg denne:

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...;products_id=41

Mye lettere og holde på med.

Nå har ikke jeg brukt mine mitter så mye ennå... men dette er for meg forbruksvare.

Jeg mener man bør regne med at disse blir slitt etter noen vasker.

Hvis du vasker bilen din en gang i uken, og bruker to mitter på ett halvt år, så tilsvarer det ca. 25 vasker.

Hvis man deler prisen av 2 stk. mitter (ca.250 kr.) på 25 vask, så får man 10 kr.

Ikke så galt synes nå jeg da... Det er vel like mye man må betale for en svamp med respekt for seg selv på Statoil. Dessuten så er jo mitten myyyye bedre og lettere og holde på med.

Endret av GigaFlow

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

For det første, så er ikke dette en cobra mitt. Holdbarheten er bedre en på vanlig microfiber mitt, uten slike utstikkere. Vanskelig å si eksakt leve tid, da det kommer ann på bruken. Men denne skal tåle en god del, spesielt om den blir skylt etter hver vask, og tørket.

Shmitt og LC mitt ser greit 100 vask ved normal bruk.

Ove: Hvor har du fått tak i den mitten? Du har iallefall ikke kjøpt den fra meg :P

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er ikke dette en cobra mitt. Holdbarheten er bedre en på vanlig microfiber mitt, uten slike utstikkere. Vanskelig å si eksakt leve tid, da det kommer ann på bruken. Men denne skal tåle en god del, spesielt om den blir skylt etter hver vask, og tørket.

Shmitt og LC mitt ser greit 100 vask ved normal bruk.

Ove: Hvor har du fått tak i den mitten? Du har iallefall ikke kjøpt den fra meg :P

Morra mi kjøpte den faktisk i en såkalt "alt-mulig-butikk" ett sted oppi gokk.

Hun kjøpte den til støvtørk... men jeg kapret den da jeg skulle vaske bilen. hehe.

Den er altså klin lik den du har i butikken.

Når jeg var ferdig å bruke den, så skyllet jeg den i rent vann og tørket den. Den var like ren som den var ny. Den virket også veldig solid. Den fyngerte altså helt topp... den var bare litt tung og holde på med, hvis man skal sammenligne med den andre jeg kjøpte. Det er sef. bare smak og behag sikkert... men det ervertfall min mening om denne.

Uansett, så er den sef. 10 ganger bedre enn å brule svamp.

Jeg husker ikke hvilken butikk ho kjøpte den i... eller hva den hette.. men hun betalte 100 kr. for den.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Cobra microfiber ja :)

Var på en elektro-butikk på City Lade i trondheim. Der hadde de en microfiber mitt prikk lik den som cobra har.

Koster 80,- Den skal testes i helga. Og den var veldig myk! Mmmmmmm.....

Endret av Chrisjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Jeg har solgt 50-60 slike og har fått èn klage. Klagen omhandlet at den loet forferdelig inni. Har selv en sånn, og den har holdt lenge nå. Men den tåler ikke så mye.. De "ormene" faller fort av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt 50-60 slike og har fått èn klage. Klagen omhandlet at den loet forferdelig inni. Har selv en sånn, og den har holdt lenge nå. Men den tåler ikke så mye.. De "ormene" faller fort av.

Den blå Cobra Micro-Chenille Wash Mitt loer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt både grønn og blå. Disse er helt like, bare forskjellig farge.

Rart siden min grønn loer veldig, dog kjøpt hos Autoglym. Den Blå loer ikke i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sender du en mail til Autoglym, og klager. Mulig du får en ny da. Cobra produktene har hatt en lei tendens til å loe..

Men den du selger loer altså ikke?

(hadde nemlig tenkt å bestille en sånn :unsure:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...