Gå til innhold

Tilbehør til Foma i utlandet


ANM

Recommended Posts

Hei, har sittet på sidelinjen lenge nå og fått masse nyttig info fra dette stedet. Nå trenger jeg litt konkret rådgivning.

Driver for tiden med storhandel av tilbehør til lakken på den nye bimmern min, (drypper vel litt TLC over på konas Prius også som følge av dette). Har nettopp kjøpt meg en Foma 925 og kikker etter en passende skumkanon på blandt annet ebay, tror dere noe slikt som denne ville passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Er det ikke m22 skrukobling? samme som kranzle?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Hmmm, skulle kanskje lest linken først:) Men den skal vel passe greit. Kan ikke utale meg om den du linker til men sikkert helt grei. Det er også ganske gode tilbud på cannon i engelske nettbutikker, så om du skal handle noe annet også, kan det jo være greit å ta med i samme pakke, så du slipper ekstra gebyr. Vet eksakte priser på cannon,mener jo gruppekjøp på DW.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ihvertfall et utgangspunkt, skal regne litt på det, billigste alternativet jeg har funnet til nå her til lands kommer på rundt 800 hjem på døra, utlandet rund 560. Ikke stor differanse, men kjemikalier koster jo en tre del der også, så tilsammen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...