Gå til innhold

Svart Cravelle trenger hjelp i Bergen


AreJJ

Recommended Posts

Har fått meg en ett år gammel Caravelle som har masse vaskeriper. Er det noen i bergensområdet som kan gi den glansen og beskyttelsen jeg vil ha? Er VELDIG imponert over forvandlingene dere detailers får til ,men tør ikke starte helt selv. Forsøker å lese meg opp på forumet og har allerede prøvd Prikbort. Ikke på caravellen men på lastebilen min på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å fikse noen bilder. Er det photobucket jeg bør bruke? De jeg har på pc'en er jo alt for store. Må lære meg dette. Før og etter bilder er jo halve moroa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket er gull, lett å bruke og bildene laster fort :) + at det sparer DCN sine servere for plass :P

Gi gjerne beskjed når dere skal ta bilen, har meget lyst å lære og kunne godt tenkt meg å stukket innom å tatt en kikk når den ble tatt ;) Siden den er i Bergen hadde det passet fint :P

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ha en slags samling der man durer løs med hver sin maskin.. da går jo selve jobben raskere også :)

Har maskin, men pads og polish er det verre med, har litt P1 og 1 medium pad som kan brukes da :) Eller om noen stiller med polisher og pads som passer Gtechniq bakplaten. Hadde jo det vært en god idè, hadde lært mye, fått teste litt forskjellig om eg tar med litt P1 og medium pad så har noen scholl, og litt annet om noen har :) Kunne man jo sett hva som tok best, støvet minst, gav best finish som 1 steg osv :)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har en kasse med pads av forskjellige typer, to medium- og en liten bakplate samt P1+P2, og Scholl S3Gold, S17+, S30+, S40 og A15, Flex roterende og Flex DA... samt en tasmaner fra Biltema (den blå med to hoder).

Mao, jeg er klar :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Flex roterende og bakplate fra Gtechniq, litt P1 og ein medium pad eg kan ta med :) Finne en dato som passer for dere da, så får eg sjå om det passer for meg. Har fagprøve fra 19-23 mars. og reiser 1 mnd på jobb 4. april :P Men før 19. mars eller en gang fra 25. mars til 4. april passer fint, da har eg fri hver dag ;) Flott å jobbe på båt :P

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Har ikke sjans helgen 17-18. mars grunnet egen bursdagsfeiring og babyselskap hos en kompis...

Helgen rundt månedsskiftet er åpen foreløpig :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med han som eier bilen da? Når kan han? :P

Jeg er bortreist med jobben 15-18 mars. Etter det er det fritt fram. Men har ingen steder å stå så før vi tar en fellesøkt må det være på plass. Er det noen som har lokaler så er det opp til de å foreslå dato. Har vært rundt omkring å sett på hva jeg skal kjøpe meg. Eneste som er på plass er prickbort, mfvaskehandske tørkehandkle og diverse mf kluter. Ser at bilekstra på kokstad har ett bra utvalg av megiar produkter eller mcgyver produkter som fyren i butikken sa. Vanskelig å huske hva som er riktig. Håper dere vet hva jeg mener.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket er gull, lett å bruke og bildene laster fort :) + at det sparer DCN sine servere for plass :P

Gi gjerne beskjed når dere skal ta bilen, har meget lyst å lære og kunne godt tenkt meg å stukket innom å tatt en kikk når den ble tatt ;) Siden den er i Bergen hadde det passet fint :P

Har noen bilder der men hvordan gjør mann det er rimelig grønn på dette her. :shocking2:
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du e inne på albumet ditt, er det 3 forskjellige "linker" eller coder under hvert bilde, du skal ta den linken nederst, begynner med %7Boption%7D, om du skjønner? Den linken bare limer du inn her i forumet så blir det automagisk til et bilde ;)

Kjøretøy:

 

[  ] Kawasaki Z800E, 2013, hvit/svart/mattsvart.

[  ] Ford Mondeo Ghia Titanium X stv, 2008, Panther Black...

[X] BMW 320d E46 Sedan 2005, Black Sapphire,Fargekode: 475

[X] BMW 320i E36 Sedan 1997, Cosmos Black, Fargekode: 303
[X] Opel Vectra A 2.0 8v 1994 kvit/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Logg inn på photobucket og vel Upload photos:

Untitled-2.jpg

2.jpg

2. Velg bildene du vil laste opp fra pcen. Last opp og trykk på save and continue når de er ferdige:

3.jpg

3. velg bilde, trykk på img Code. denne blir kopiert automatisk og du bare kopierer den inn der du vil ha bilde.

5.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bortreist med jobben 15-18 mars. Etter det er det fritt fram. Men har ingen steder å stå så før vi tar en fellesøkt må det være på plass. Er det noen som har lokaler så er det opp til de å foreslå dato. Har vært rundt omkring å sett på hva jeg skal kjøpe meg. Eneste som er på plass er prickbort, mfvaskehandske tørkehandkle og diverse mf kluter. Ser at bilekstra på kokstad har ett bra utvalg av megiar produkter eller mcgyver produkter som fyren i butikken sa. Vanskelig å huske hva som er riktig. Håper dere vet hva jeg mener.

kommer du innom meg på bilxtra sartor kan eg ordne deg noen gode priser:) har stort sett det du trenger av såpe quick detailer. clay, polish og div :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...