Gå til innhold

Fjerne fuglerester?


asdfteam

Recommended Posts

Hans Marius
  • Admins
De fleste? Bare meg her det ikke har skjedd med eller? Bra journalistikk... :blink:

Vært heldig du hehe.. har fått tre fugler i ruta og har bare hatt lappen i 3år. Men alle har nok ikke truffet en fugl nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har dinside.no lite og gjøre om dagen? bildene er i alle fall fra 2005 om ikke før.. Bilden ligger i Roadkills tråden på bilforumet.. søk på Roadkills selv om du har lyst til og se..

kjørt på lite dyr selv, et par fugler har det sikkert blitt+ en stein av en grevling, Fy og harde de er.. Sykkla på fasan som liten da, De har jo take off tid som en jumbo jet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Godt de tar bilene da og ikke motorsykkler.... det hadde vært ugreit å fått smelt i fjeset i 200 km/t tror jeg.. Bare på tråsykkel og 30 km/t kjente du en humle godt også, samt at du lærte deg å sykle med munnen igjen forholdsvis fort etter første "mygg sverm"..

Men en pip-pip i ruta i godt driv er sikkert ikke morro det heller..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
De fleste? Bare meg her det ikke har skjedd med eller? Bra journalistikk... :blink:

Samme her, har aldri skjedd meg heller, får bare steiner i ruta jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...