Gå til innhold

Vaskehall i Hedmark/Oppland?


Core2Duo

Recommended Posts

  • Moderatorer

Hei!

Noen som vet om noen god og bra vaskehall nær for eksempel Hamar eller Gjøvik?

Tildels kanskje også Lillehammer, selv om jeg ikke veldig ofte er der...

NAF Vaskehall har de kanskje kun i Oslo? Tenkte mest på at du kan få underspyling av bilen.

Endret av Core2Duo

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Du har NAF vaskehall på Gjøvik i alle fall. Ligger like ved siden av Oppland Arbeiderblad om du vet hvor det er. Du kjøper nøkkel der for 130 kr mener jeg, også kan du komme og gå som du vil etterpå.

Evt har poleringskongen en bra vaskehall i hunndalen. Der betaler du vel en vis sum, også får du et telefonnummer du sender melding til for å åpne porten. Så kan du vaske for den summen du betalte.

Det er ikke mulighet for underspyling i NAF hallen, og hos poleringskongen er jeg ikke sikker om det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har vaskekort hos Gjøvik bilberging. (De som har vaskehallen i NAF bygget) Er veldig godt fornøyd med den. Sinnssykt godt trykk på HT spyleren. Underspyling er ikke noe problem. Er bedre å vaske der enn hos "kongen", da det som regel er mindre trafikk hos Gjøvik bilberging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg har vaskekort hos Gjøvik bilberging. (De som har vaskehallen i NAF bygget) Er veldig godt fornøyd med den. Sinnssykt godt trykk på HT spyleren. Underspyling er ikke noe problem. Er bedre å vaske der enn hos "kongen", da det som regel er mindre trafikk hos Gjøvik bilberging.

En stund siden jeg har vært der nå, men sist jeg var der mener jeg ikke det var noe spesielt opplegg for underspyling. Evt bare vanlig HT som du kan legge langs gulvet, men kommer jo ikke til over alt på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker selv hos kongen, funker knall der. Vasker på fredag etter 21 som regel ingen der da.

Kjøper kort inne som du fyller opp m valgt sum.

Blir lagt til ett register, så ringer du port når du skal vaske.

Varmt og kaldt vann så du kan ha med egen bøtte for vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
marius_kj

Jeg spør samtidig om: Noen som har noen gode anbefalinger å komme med angående hvor man bør ta eu-kontroll i Hamarområdet?

Prisen er vel ganske lik over alt, men siden bilen er en eldre Porsche hadde det vært alright med noen trivelige folk som kikket på den. I tillegg er det greit at de ikke går over alt med lupe ;) (Ikke at det skal være noe galt, men man vet aldri hva enkelte leter opp).

Marius

Endret av marius_kj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har hatt min hos sulland bil på Lillehammer, og der var de i alle fall proffe synes jeg. Har en kompis som jobber der, og han vet jeg i alle fall tar jobben sin seriøst. Lakkerern dems vet jeg og er meget nøye og nesten på samme nivå som flere her inne. My 2 cent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerbø
Jeg spør samtidig om: Noen som har noen gode anbefalinger å komme med angående hvor man bør ta eu-kontroll i Hamarområdet?

Prisen er vel ganske lik over alt, men siden bilen er en eldre Porsche hadde det vært alright med noen trivelige folk som kikket på den. I tillegg er det greit at de ikke går over alt med lupe (Ikke at det skal være noe galt, men man vet aldri hva enkelte leter opp).

Marius

Jeg vet at mange med veteranbiler i Hamar bruker Hoel brødrene http://bileier.no/Bedrift/7149/Hoels+Elektroservice+AS

De har godt rykte og er aktive i veteranbilmiljøet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Core2Duo

Jeg spør samtidig om: Noen som har noen gode anbefalinger å komme med angående hvor man bør ta eu-kontroll i Hamarområdet?

NAF Hamar kan du jo prøve. :)

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg vet at mange med veteranbiler i Hamar bruker Hoel brødrene http://bileier.no/Be...ektroservice AS

De har godt rykte og er aktive i veteranbilmiljøet selv.

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg hos disse brødrene, men linken du referer til kan umulig stemme? Det er jo til et elektroservice. Ser at det står at de driver med eu-kontroll, men de benektet i hvertfall dette når jeg ringte :)

Noen som har andre forslag eller en link/tlfnummer til disse brødrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...