Gå til innhold

Lokalkjøp av produkter


Cobber

Recommended Posts

Av flere årsaker, ikke minst på grunn av fraktkostnader, ønsker jeg å kjøpe bilpleieprodukter lokalt. Jeg bor i Stavanger, men søk på Google gir ikke mange treff. Billakk og verktøy på Lurahammeren har noe, men jeg skulle gjerne hatt mer, blant annet Dodo Juice Orange Crush, Lime prime og Carpro ReLoad. Kjenner du til noen som selger i stavangerregionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse produktene er sånn som jeg har skjønt det, kun tilgjengelig via nettbutikker, Parts&Retards selger over disk men de har vel kun ReLoad av de du nevner, og de holder til i Ås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene du nevner her selges kun over nett som Trogha sier. Parts & Retards har ett ganske bredt spekter av produkter, men tror ikke de har det du nevner her desverre. Kontakt dem, så kan det hende de får bestilt og sendt det til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så er Lakk og verktøy, og Bilxtra som selger bilpleieprodukter i distriktet så pass dyre, at om du må legge i en 200.- lapp i frakt, så er ikke dette mye.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Blankbil.no er importør og forhandler av Dodo Juice i Norge, og har Orange Crush og Lime Prime.

ReLoad får man via P&R; vet ikke om det er andre forhandlere som har dette.

(forutsatt at man vil støtte norske forhandlere av bilpleieutstyr, that is)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.shinearama.co.uk har alle de produktene du nevner, frakta er tilogmed billigere enn innenlandsfrakt i Norge, og prisene er veldig gode. Hvis det er akkurat disse produktene du er ute etter har du ikke så mange andre valg enn å handle på nettet.

Takk, da bestiller jeg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i Stavanger annen hver måned (helg) eller oftere, og tar gjerne med noen varer fraktfritt om det er av interesse.

Kristian

Snakk om service.... Helt genialt

Når du først er i Stavanger, så er det jo ikke langt til Bergen...Hehe

Fikk plutselig en liten ide: hva med å fylle opp en varebil med gosaker, og starte noen faste ruter med utsalg fra bilen, rundt omkring?

Ser for meg noe sånn som potetbilen, fiskebilen, og isbilen...

Regner med at det hadde stått noen av oss og ventet, når bilpleiebilen ankommer holdeplassen sin... Hehe

Neste ut må jo bli ølbilen, ( fritt etter en Pondusstripe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Snakk om service.... Helt genialt

Når du først er i Stavanger, så er det jo ikke langt til Bergen...Hehe

Fikk plutselig en liten ide: hva med å fylle opp en varebil med gosaker, og starte noen faste ruter med utsalg fra bilen, rundt omkring?

Ser for meg noe sånn som potetbilen, fiskebilen, og isbilen...

Regner med at det hadde stått noen av oss og ventet, når bilpleiebilen ankommer holdeplassen sin... Hehe

Neste ut må jo bli ølbilen, ( fritt etter en Pondusstripe)...

Bilpleiebilen :rofl1: Det blir vår neste storsatsing! Skal sørge for ukentlige ruter til Bergen med omegn ;) I steden for å spille musikk blir det en åpen tønne med Iron X på taket så alle kan lukte at bilpleiebilen er på vei :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bilpleiebilen :rofl1: Det blir vår neste storsatsing! Skal sørge for ukentlige ruter til Bergen med omegn ;) I steden for å spille musikk blir det en åpen tønne med Iron X på taket så alle kan lukte at bilpleiebilen er på vei :thumbup:

Sats på Iron-X Paste... Da lukter man over til Moss at du er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på Iron-X Paste... Da lukter man over til Moss at du er på vei :)

Det blir litt diffust hva som egentlig lukter da :) Moss lukter jo dritt i utgangspunktet.. Det er jo der den sære fabrikken ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det blir litt diffust hva som egentlig lukter da :) Moss lukter jo dritt i utgangspunktet.. Det er jo der den sære fabrikken ligger..

Håper du fortsetter på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt diffust hva som egentlig lukter da :) Moss lukter jo dritt i utgangspunktet.. Det er jo der den sære fabrikken ligger..

Er ikke så sært med en papirfabrikk, og lukta blir man fort vant med. Men når man kjører med folk som ikke har vært i moss før, så sier jeg alltid at det ikke er jeg som har sluppet en :) Blir fort litt klein stemning i bilen hvis ikke :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fortsetter på skolen :)

Jaha? Begrunnelse, takk :)

Er ikke så sært med en papirfabrikk, og lukta blir man fort vant med. Men når man kjører med folk som ikke har vært i moss før, så sier jeg alltid at det ikke er jeg som har sluppet en :) Blir fort litt klein stemning i bilen hvis ikke :) :)

Man blir vel vant med det, men å passere der kan fort bli uggent om man ikke vet at den ligger der, som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Bilpleiebilen :rofl1: Det blir vår neste storsatsing! Skal sørge for ukentlige ruter til Bergen med omegn ;) I steden for å spille musikk blir det en åpen tønne med Iron X på taket så alle kan lukte at bilpleiebilen er på vei :thumbup:

Står ute og venter allerede, jeg...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sært med en papirfabrikk, og lukta blir man fort vant med. Men når man kjører med folk som ikke har vært i moss før, så sier jeg alltid at det ikke er jeg som har sluppet en :) Blir fort litt klein stemning i bilen hvis ikke :) :)

Petterson lukter vel ikke såå mye lenger? Mener de har gjort endringer i rensing av utslipp.. så nå er det bare fyllinga som lukter dritt når man ankommer byen ;D

Takk, da bestiller jeg der :)

Det tror jeg du gjør smart i, mtp prisen de lokale aktører tar så er frakt fra det store utland småtteri.

Samt at utvalget er myyye større, naturlig nok :)

(Bare husk å regne med mva)

Endret av ugn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...