Gå til innhold

Hjelp med startkit fra Shinearama.


Espein

Recommended Posts

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Roaas

    15

  • trogha

    7

  • Krisse

    6

  • Espein

    5

Mest aktive i dette emnet

P21S som ikke er blandet ut er vel så bra som Rim7 og mye billigere...

Det synes jeg også, dog bruker jeg å blande den 1:2 (1 del P21 2 deler vann) og er fortsatt happy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JensChristian

Kanskje jeg skal legge med en P21S på neste bestilling så jeg får prøvd da :) Er litt sånn "gammeldags", liker å beholde det jeg vet funker :P

Jeg er mye mer fornøyd med P21s enn med Rim7...

Og om du skulle tenkt sånn hele tiden hadde du vel fortsatt vært på TW og Biltema? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mer fornøyd med P21s enn med Rim7...

Og om du skulle tenkt sånn hele tiden hadde du vel fortsatt vært på TW og Biltema? ;)

Hadde ikke det vettu, fordi det funket ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal legge med en P21S på neste bestilling så jeg får prøvd da :) Er litt sånn "gammeldags", liker å beholde det jeg vet funker :P

Den holdningen duger ikke her inne.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den holdningen duger ikke her inne.... :)

At jeg vil holde på det jeg vet funker? Hvorfor duger ikke det?

Vil tørre å påstå at det er bedre å holde seg på Rim 7, eller hva man enn liker, enn at man kjøper alt man kommer over for å prøve noe nytt.. Mulig du mente det ironisk, ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vil holde på det jeg vet funker? Hvorfor duger ikke det?

Vil tørre å påstå at det er bedre å holde seg på Rim 7, eller hva man enn liker, enn at man kjøper alt man kommer over for å prøve noe nytt.. Mulig du mente det ironisk, ikke vet jeg :)

Litt ironi og litt ikke ironi, hadde jeg tenkt på samme måten hadde jeg ikke brukt de produktene jeg bruker i dag, men du må gjerne bruke Rim7 resten av livet og kose deg med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Duger og duger, har en funnet noe som funker 100% så er det vrient å finne noe som funker over 100%, men å prøve litt forskjellig og ha et åpent sinn mht nyheter er ikke dumt..

Drøyde lenge her før jeg "gadd" å kjøpe meg IronX, og etter første test tenkte jeg hvorfor i all verden jeg ikke hadde handlet det før ;)

Rim7 og P21s power gel er for meg litt det samme, syntes begge to er noen av de beste på markedet og begge kan tynnes ut opp til 1:3 uten problemer på lettere møkkete felger.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på samlingen min så ser du jo at jeg er villig til å gå fremover, ellers hadde jeg vel ikke bestilt ting jeg ikke hadde fra før? :)

Nåhh...trodde du var gammeldags å kun skulle bruke det du vet funker :P

(haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Øyvind G

Skyter inn her jeg, hva betyr det når det står ''ex. VAT'' ? er jo to forskjellige priser, med og uten VAT, men hvilken pris gjelder for oss nordmenn? :)

VAT er Engelsk MVA (Moms). VAT blir trukket fra når du legger inn norge som frakt sted.

En stund etter at du har fått varene kommer det MVA regning fra Fedex (husk på å legge av penger til dette, så det ikke kommer som en overaskelse).

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAT er Engelsk MVA (Moms). VAT blir trukket fra når du legger inn norge som frakt sted.

En stund etter at du har fått varene kommer det MVA regning fra Fedex (husk på å legge av penger til dette, så det ikke kommer som en overaskelse).

Hørt om dette ja, men sparer så mye kontra å handle i Norge at det lønner seg uansett. Surfex og Scholl er jo halvparten så dyrt som i Norge :) Har ventet på Scholl i flere uker nå, Foxx lovet meg uken som var, men neida...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, enda billigere ! :) Er skummelt med shinearama, står 300 som sluttsum :) Synd det må ganges med 10...

10? Er lenge siden man måtte gange med 10 :)

8.95 er det man ganger med nå :)

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...