Gå til innhold

Car Pro - Cquartz FINEST


_Makki_

Recommended Posts

_Makki_

myfile1.jpg

Noen som har testet?

Ryktene sier at denne er ca 25% hardere og har 30% bedre holdbarhet..

Ser meget spennende ut.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

og du tror på alt som er skrevet? :)

Ikke noe problem for deg som har firma og kjøpe den vel?

Eller er du kanskje ikke approved? :P

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er morro er enten ulovlig, utilgjengelig eller alt for dyrt :D

Mye av det som er forbeholdt proffmarkedet får man jo som regel tak i før eller siden, så får vi se hvordan det går med denne.

Må være ganske hissig om den selges med maske...

Er mye som burde vært solgt med maske :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

og du tror på alt som er skrevet? :)

Ikke noe problem for deg som har firma og kjøpe den vel?

Eller er du kanskje ikke approved? :P

Vel, jeg snakket med Avi aka CarPro og han er streng på hvem som får handle. Jeg prøvde å bestille 10 kit, men fikk kun bestille 1 og da måtte jeg signere på endel papirer også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

må vel bare prøve den da:)... Så jo fancy ut iallefall:)

Hvorfor er den så veldig vanskelig å få kjøpt?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

FINEST er liksom for proffmarkedet. De som driver bilpleie firma, legger på ditec og slikt :)

Vel, jeg snakket med Avi aka CarPro og han er streng på hvem som får handle. Jeg prøvde å bestille 10 kit, men fikk kun bestille 1 og da måtte jeg signere på endel papirer også..

Money talks my friend...

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Jeg skal prøve broren en av de nærmeste dagene, spent på den også..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

makki: hvilken prisklasse er den i da ca?

Er jo mange som ikke driver bilpleiefirma som har peiling på hva de driver med også, men det er kanskje noe med garanti om det skulle skje noe med lakken o.l..?

Jeg har litt lyst tilå legge coating på egen bil,og har vel tenkt mest på opti-coat men har ikke bestemt noe.. Så denne ser jo interessant ut, men er vel lettere å køpe seg en leilighet på aker brygge, uten innskudd og sikkerhet, eller kausjonist:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve broren en av de nærmeste dagene, spent på den også..

Legg tyyynt.Den minner mye om megs. #16. Legger du for tykt er den lei og buffe av.Jeg la på en Audi i sommer og den holder fint enda har jeg fått tilbakemld. på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer denne ? Merkelig at de ikke vil selge flest mulig falsker :) ....

De selger kanskje flere flakser av sine andre produkter om de har en spesielt bra en for proffmarkedet?

Det kan også være at de ikke vil at amatører skal holde på med dette produktet da det vil gi dårligere effekt enn om proffe (her betyr det da de som faktisk _vet_ hva de gjør, og ikke alibaba kebab og polering for 99kr mens du venter).

Det er ikke bra for ryktet til produktet om det blir lagt av idioter og amatører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at de vil forsikre seg om at alle som kjøper denne kan det de driver med. Hvis man driter seg ut ved påføring så MÅ man f.eks ha erfaring med maskinpolering osv for å kunne rette det opp. Og man kan lett få det til å se jævlig ut hvis man ikke vet hvordan ting skal brukes. Hadde mannen i gata begynt å kjøpe sånne produkter istedenfor "enkle" forbrukerprodukter så hadde det blitt et helvete rett og slett, siden de færreste i det hele tatt gidder å lese bruksanvisningen :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

makki: hvilken prisklasse er den i da ca?

Er jo mange som ikke driver bilpleiefirma som har peiling på hva de driver med også, men det er kanskje noe med garanti om det skulle skje noe med lakken o.l..?

Jeg har litt lyst tilå legge coating på egen bil,og har vel tenkt mest på opti-coat men har ikke bestemt noe.. Så denne ser jo interessant ut, men er vel lettere å køpe seg en leilighet på aker brygge, uten innskudd og sikkerhet, eller kausjonist:)

Du får jo Opti-Coat for en 300-lapp eller deromkring fra UKstan, og denne er bruksdokumentert å holde i minst et år med vask i børsteløs vaskomat og håndvask med oppvaskmiddel.

Jeg skjønner godt at de vil forsikre seg om at alle som kjøper denne kan det de driver med. Hvis man driter seg ut ved påføring så MÅ man f.eks ha erfaring med maskinpolering osv for å kunne rette det opp. Og man kan lett få det til å se jævlig ut hvis man ikke vet hvordan ting skal brukes. Hadde mannen i gata begynt å kjøpe sånne produkter istedenfor "enkle" forbrukerprodukter så hadde det blitt et helvete rett og slett, siden de færreste i det hele tatt gidder å lese bruksanvisningen :)

Bruksanvisning?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Tror ca 700kr for et slikt sett.

Men som nevnt tidligere det er ikke bare bare å kjøpe.

Man må være godkjent av CarPro og drive firma vel i 2år eller noe, husker ikke helt.

Cquartz er sykt populær i Polen for tiden så test av dette kommer i løpet av noen dager vil jeg tro.

Kjenner noen som har lagt Cquartz på hele Nissan GTR parken der nede...

Jeg selv, tja, tror jeg holder meg til carnauba.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bruskvanvisning? Fancy smansy

Så jo bra ut denne, Har den gamle her og den var ok å bruke den, ikke så vrient som en fikk inntrykk av med så mange "dersomatte"

Ellers er jeg enig med Mighty her, en bør kjenne litt til dette før en begynner, det er jo ikke en AIO dette, og sitter det dritt på lakken når en bruker såpass kraftige sealere så sealer en det jo inn..

Uansett, nå som den ikke skal selges til alle fikk i allefall jeg lyst på en :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Nytt ord for deg? :P

Njæææ... jeg har hørt det nevnt tidligere, men er litt i tåken angående betydningen.

Uansett, nå som den ikke skal selges til alle fikk i allefall jeg lyst på en :D

Jeg har en følelse av at det er godt over halve poenget ;)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett finnes det jo plenty av gode alternativer. Gtechniq C1 f.eks er jo minst like mye omtalt. Den solgtes også kun til profesjonelle, men selges nå til alle.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...