Gå til innhold

Yngves E91 325i


Yngvejos

Recommended Posts

Ble til slutt lei av å loffe rundt med diesel og automat, så jeg kryssa av for bensin og manuell og stasjonsvogn (hunden må jo få bli med) på finn.no og ramla over denne.

Bilen er en 2005 modell med 128k på telleren. Den har sportsunderstell, sportsratt, sportstoler, stor navi og egentlig det meste av utstyr bortsett fra m-pakke og hengerfeste.

Det viktigste utstyret for min del, er en 2.5 liter R6 med 218hk. :)

7Medium.png

1-2.png

2-2.png

5-2.png

6-2.png

3-1.png

Har litt småting på vei for å fjerne "pappas bmw" preget.

8.5x19 og 9.5x19 csl replica:

zzjnmfor.jpg

Blackline baklykter.

Sorte sideblinklys.

Lys svart film til frontlys og tåkelys.

Gule tåkelyspærer.

Carbonsplitters.

Carbonspeil.

Til våren skal den få seg et H&R coiloversett. :)

Bilen har fått seg en liten shining av forhandleren, men det er litt vaskeriper og rds på den. Så nå må bilpleieinteressen dras frem igjen for å få det perfekt.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Yngvejos

    21

  • Skramstad

    11

  • TobiasW

    5

  • Ælen

    3

Kanonbil! Sjelden kombinasjon med 2,5L og manuell kasse, heldig der :)

Håper du får tatt en skikkelig S&S på den!

Kan jeg forresten spørre hvordan du får lastet opp redigerte bilder til forumet? Ser ut som at du bruker en bildeserver ala. Photobucket? Når jeg legger inn mine redigerte bilder på Photobucket er de riktige der, men når jeg laster inn på forumet blir de uredigerte igjen...

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonbil! Sjelden kombinasjon med 2,5L og manuell kasse, heldig der :)

Håper du får tatt en skikkelig S&S på den!

Kan jeg forresten spørre hvordan du får lastet opp redigerte bilder til forumet? Ser ut som at du bruker en bildeserver ala. Photobucket? Når jeg legger inn mine redigerte bilder på Photobucket er de riktige der, men når jeg laster inn på forumet blir de uredigerte igjen...

Takk for det. :) Blir nok en S&S når jeg kommer meg hjem fra nordsjøen og får noen plussgrader i lufta.

Jeg har lastet opp bildene til photobucket og linket til dem her på vanlig måte. Greier ikke helt å forstå hvordan redigeringa kan forsvinne av at du legger dem inn her. Hvis du bruker photobuckets redigeringsprogram og har lastet inn bildene i nettleseren tidligere, må du gjerne trykke på oppdaterknappen for at browseren skal laste ned bildene på ny slik at du ser de redigerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :) Blir nok en S&S når jeg kommer meg hjem fra nordsjøen og får noen plussgrader i lufta.

Jeg har lastet opp bildene til photobucket og linket til dem her på vanlig måte. Greier ikke helt å forstå hvordan redigeringa kan forsvinne av at du legger dem inn her. Hvis du bruker photobuckets redigeringsprogram og har lastet inn bildene i nettleseren tidligere, må du gjerne trykke på oppdaterknappen for at browseren skal laste ned bildene på ny slik at du ser de redigerte.

Godt å høre! Bilder er alltid gøy :)

Nei, jeg skjønner heller ikke. Prøvde først å redigere direkte i Photobucket, men det ble "borte" når jeg linket bildene her på forumet. Deretter prøvde jeg "Gimp" som er en gratisversjon ala Photoshop, la dem inn i Photobucket (når jeg så på bildene der var de riktig redigert), og når jeg lastet/linket hit til forumet var de borte igjen... Skjønner ingen ting, men skal ikke oppta tråden din mer :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er bestilt fra www.bmautosport.co.uk ;)

Takk :). Har selv en sparkling graphite E91. Likte de felgene du har valgt. Blir spennende å se de på bilen din. Hvor mye ble frakten?

Har selv 19" M5 repica felger.

Endret av Gremlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Kul børse!:) Har griselyst på E91 selv med manuel, men har velmest lyst på den 177hk diesel, og chippe den.. Men får se, vet ikke helt om den er stor nok baki til bikja. Men veldig fine biler. 5serien og men den blir litt dyr igjen.

Synes de er finest med naviskjerm som du har, litt stusjelig uten:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :) Bordercollien min passer ivertfall fint baki der. Hu fant roen selv om hu var bortskjemt med lasterommet til en e39 varebil fra før. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått bort litt av pappas bmw preget nå.

Montert carbonsplitters og carbonspeil, fjernet 325i emblemet og montert blackline baklykter.

Var redd for at det skulle bli litt over the top med carbonspeilene, men det skulle vise seg at fargen på bilen er veldig karbonvennlig. Man legger ikke merke til carbondetaljene med en gang man ser bilen. :)

IMG_9390.jpg

IMG_9392.jpg

IMG_9394.jpg

IMG_9388.jpg

Sommerfelgene har kommet i hus. ;)

IMG_9396.jpg

IMG_9397.jpg

Begynte sånn smått å legge sort folie på chromlistene også. De nederste listene tar jeg i morgen. ;)

IMG_9399.jpg

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine tilbakemeldinger. :)

Tobias W: Jeg synes den går ganske greit. Den er ivertfall kjappere enn 530DAT (245hk/500nm) som den tok over for.

Om den går bra kommer an på hva man er vant til. Jeg fikk ingen WOW opplevelse kontra de andre bilene jeg har hatt, men ble heller ikke skuffet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...