Gå til innhold

Johansen sin A3 06' - H&R TWINTUBE V2 SELGES CHEAP


Roaas

Recommended Posts

Oi, det var et stk møkkete bil! Så du skrev noe om 2 dager, men blir det virkelig så ille etter 2 dager???

Ser uansett ut til at bilen har det veeeeeeeeldig mye bedre, fin og grundig vask dette.

Føler det er vanskelig å vaske lenge i selvvask jeg, ofte kø og folk maser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var et stk møkkete bil! Så du skrev noe om 2 dager, men blir det virkelig så ille etter 2 dager???

Ser uansett ut til at bilen har det veeeeeeeeldig mye bedre, fin og grundig vask dette.

Føler det er vanskelig å vaske lenge i selvvask jeg, ofte kø og folk maser :P

Jeg pendler til kongsvinger, og været har vært grusomt ! De har saltet veiene noe sykt.. I SoftWash på Lørenskog er det ingen tidsbegrensing, så man kan stå der til man blir grønn av bilpleie :P Man har også lov til å ta med seg sine egne vaskemidler, og det passer jo meg ypperlig :D

Det var i høyeste grad på tide! Mye salt og dritt! Så ut som den ble fin nå :)

Det var det, aldri verden om det skjer igjen :P haha! Takk :)

Endret av Jac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1322.jpg

Bare for å være litt plagsom og pirke litt på deg (:D), jeg ville ikke anbefalt deg å sette den Chemical Guys-flaska rett oppå taket. Kan fort bli riper av sånt. Gjorde det selv da jeg starta å vanke her inne...

http://i918.photobucket.com/albums/ad28/Simen777/Mitsubishi%20Carisma%202003%20Combi/Detailing/Produkter.jpg

(se på det der a! :rofl1:) ...jeg ble raskt frarådet om å gjøre det. Der og da så jeg ikke noe galt i det, "så lenge jeg var forsiiiiiktig", men idag må jeg si meg helt enig i at det ikke er noen god idé uansett hvor forsiktig man er når man setter den ned.

Men ellers en deilig økt da, Chris. Satt og lo godt her når jeg så bildene før vask. Sjuuuuukt skitten! :rofl1:...skjønner godt at du hadde psykisk smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Han hadde jo bøtte i bagasjeromet da?

Men ikke nevnt noe om håndvask.. Så voks rett opp på der igjen. Jada, lykke til :P

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å ta håndvask, men i går var det nesten minusgrader i det vannet som var der, som faktisk pleier å være varmt. Derfor ble det ikke noe av det i går :) Har bestilt meg gammaseal til bøtta, så jeg kan ta med vann hjemme ifra istedenfor.. Kommer til å ordne seg det her gutter, ikke få noia :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og det var ikke meninga og "rakke ned" eller arrestere noen her, var bare ment som konstruktiv kritikk. Har nok blitt en del swirls, men får det nok ganske enkelt bort igjen med maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha noe å gjøre når våren kommer å "vaskeripene" må bort! :)

Lakken har kanskje fått merker, men dette ordner du nok opp i Jac :)

Poleringsmaskin blir bestilt nå når sommeren nærmer seg, så det skal ordnes opp i :) Vi har trua Meringdal, dog dette ikke var det lureste jeg har gjort :P

haha, jeg var sikker på at det kom til å bli en slik reaksjon på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Poleringsmaskin blir bestilt nå når sommeren nærmer seg, så det skal ordnes opp i :) Vi har trua Meringdal, dog dette ikke var det lureste jeg har gjort :P

haha, jeg var sikker på at det kom til å bli en slik reaksjon på det :P

Man lærer av sine feil :) Det var jo bra det kom frem slik at du vet det til neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer av sine feil :) Det var jo bra det kom frem slik at du vet det til neste gang! :)

Sant det! Vet at jeg er langt ifra det som kan kalles en detailer, foreløpig lærer jeg masse om vask, og jeg hadde desverre ikke de rette omstendighetene til stede for at jeg skulle gjøre en "perfekt" vask denne gangen :) men man lærer, vil jo bli bedre :) neste gang tar jeg med vann istedenfor, så jeg vet at jobben blir gjort skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg nok dette. Men regner med at du aldri vokser bilen før du har håndvasket igjen, for du klarer nok aldri å få bilen 100% ren uten berøring.

Da jeg tok bilen min en liten runde i høst, så jeg mye rart. Bilen min har jo svart lakk, så man ser jo 'alt' - og på døra mi kunne jeg tydelig se spor/riper etter noen som hadde begynt å vokse/polere for hånd uten å vaske bilen først:

IMG_5005.jpg

Det gikk dog lett bort med finpolish og litt pressing...

IMG_5006.jpg

Så det blir nok ikke dype riper av slikt, ser bare veldig stygt ut. Men godt å høre at du lærer da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Satt å drømte meg bort, så tenkte jeg litt hvordan bilen ville se ut på luft.. kan ikke si annet enn at det frister!

Etter litt redigering:

IMG_0594-1.jpg

Endret av Jac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Satt å drømte meg bort, så tenkte jeg litt hvordan bilen ville se ut på luft.. kan ikke si annet enn at det frister!

Etter litt redigering:

IMG_0594-1.jpg

Luftfjæring? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...