Gå til innhold

Highlines E39.


Guest Bulk

Recommended Posts

Klippet rett ut fra wikipedia da jeg hadde skrevet nesten helt likt:

S62 er en motor utviklet for E39 M5 og E52 Z8. Motoren har et sylindervolum på 5,0 liter (4 941 cm³) og er basert på den samme arkitekturen som den vanlige 4,4-liters aluminiumsmotoren fra E39 540i. BMWs Motorsport-avdeling (M) har modifisert motoren sterkt for økt effekt og dreiemoment. Motoren leverer en effekt på 400 hk ved 6 600 o/min.

Motoren kommer til å få en ESS presse med tiden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei bilpark du sitter på, hehe..

Du jobber som lakkerer, eller? Jeg holder også til i Oslo, og skulle hatt noen til å lakkere no småtjafs på E36'n.

Har du tråd om 135'n noe sted da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også lakkere ja, men foretrekker å sende bort. Er grei med sprøyta, men er mer sånn som er oppretter typen ;)

135n vil det komme en tråd av det og, men får se hvor mye jeg orker da jeg pleier å ha mye å gjøre. Føler allerede at jeg ikke klarer å oppdatere fort nok her.. :P

Hva skulle du hatt lakkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ok.. Jeg er lat, hehe. Har i det siste fått ordnet meg helt nytt interiør til bilen i karamell brunt ;) M5 skinn, nytt innerspeil fra M5.. Nye bremser foran og bak.. Komplett eksos fra motor og ut i rustfritt stål!

Og såklart, hentet meg ny girkasse som er manuell så ombygging foregår akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Jeg er lat, hehe. Har i det siste fått ordnet meg helt nytt interiør til bilen i karamell brunt ;) M5 skinn, nytt innerspeil fra M5.. Nye bremser foran og bak.. Komplett eksos fra motor og ut i rustfritt stål!

Og såklart, hentet meg ny girkasse som er manuell så ombygging foregår akkurat nå.

Pics Pleeease :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skovdahl

Ok.. Jeg er lat, hehe. Har i det siste fått ordnet meg helt nytt interiør til bilen i karamell brunt ;) M5 skinn, nytt innerspeil fra M5.. Nye bremser foran og bak.. Komplett eksos fra motor og ut i rustfritt stål!

Og såklart, hentet meg ny girkasse som er manuell så ombygging foregår akkurat nå.

Pics - or it did'nt happen ;)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...