Gå til innhold

Litt OT.. Hehe..


Guest Bulk

Recommended Posts

Måtte bare vise noe bilder av det ene prosjektet mitt!

Bilen strippet, her er fargen schwarz2/jet black..

Maskering må jo til..

Baselakk på!

Klarlakk!

Og *kremt* bytta farge i samme slengen til Carbon Svart! :D Dvs, svart med utrolig kult blåskjær i seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut flere bilder etterhvert :)

Jeg legger som regel 2-3 lag med klarlakk. Kommer an på hvor dyb jeg vil ha lakken. Jeg foretrekker 3, men 3 kan lett bli sprø. Er jo folk som synes også at 2 er i meste laget. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niice! Sånt er alltid morro å se. Jeg syns selv baselaken var litt tøff jeg :)

Må jo være digg å kunne velge å vrake i farger sånn, jeg antar det er endel fete å velge i blandt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tøff den fargen ja, liker sånne skjær av andre nyanser. :) Morro med bilder her også, kom gjerne med flere!

Kjekt med litt ekstra klarlakk, gir god dybde også har man litt ekstra å korrigere bort :)

Så jeg kommer til å slite med å få bra "dybde" i den tynne lakken på min? :P Måler jo ned i 62 my, haha.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kommer til å slite med å få bra "dybde" i den tynne lakken på min? :P Måler jo ned i 62 my, haha.. :D

Selvfølgelig, bare å sende bilen til lakkering hvis du vil ha rå dybde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Skal legge ut flere bilder etterhvert :)

Jeg legger som regel 2-3 lag med klarlakk. Kommer an på hvor dyb jeg vil ha lakken. Jeg foretrekker 3, men 3 kan lett bli sprø. Er jo folk som synes også at 2 er i meste laget. Haha..

Jeg ville ha 3 lag farge og 6 lag klarlakk på bilen min da jeg fikk den omlakkert, men lakkereren nektet.

Fikk 2 lag farge for 100% dekning og 3 lag klarlakk, tror jeg...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er, dersom du lakkerer mer enn 3 og grunnarbeidet var dårlig.. Blir det ekstremt mye å gjøre for å få det pent..

ANg det med lite MY, er jo ikkeno problem å slipe med 2000 papir så legge klarlakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...